Søk i denne bloggen

Laster inn...

lørdag 6. august 2011

Bok: "Drømmehjerte"

Forfatter: Cecilia Samartin
Originaltittel: Broken Paradise
Først utgitt: 2004
Denne utgåve: 2009
Oversetter: Kirsti Øvergaard
Format: Lydbok, lest av Gisken Armand, 11t33min
Forlag: Juritzen forlag
Frå: Biblioteket

Baksidetekst: Cuba 1956. To kusiner er hjertevenner inntil Castros revolusjon brått skiller dem. Nora flykter med familien til USA, mens Alicia opplever at det lykkelige livet i Havanna blir snudd til nød og fattigdom under Castros regime. Etter mange år klarer ikke Nora lenger å nøye seg med å lese brevene fra Alicia. Hun må reise tilbake for å hjelpe sin syke venninne. En dramatisk og vakker roman om håp, håpløshet og evig vennskap.

Mi andre bok av den cubansk-amerikanske forfatteren Cecilia Samartin var meir suksessfull enn den første. Drømmehjerte er ein sår fortelling om eit land i oppløysing, men samtidig ein historie om to kusiner som vil gjer alt for kvarandre og meir til. Det er tydelig i boka at forfatteren har kjennskap til landet, og sjølv om Samartin flykta frå Cuba då ho var 9mnd har ho hatt foreldre og besteforeldre som har fortalt om landet sitt.

Etter mi vurdering gjorde Gisken Armand boka levande, og eg ser fram til fleire lydbøker med hennar stemme.

XOXO

3 kommentarer:

  1. Nydelig bok! Har skikkelig sansen for Samartin, og gleder meg til å lese den siste boken, Mofongo, som jeg ennå ikke har lest!

    SvarSlett
  2. Eg har lest denne og Senor Peregrino, men har dei andre på reservering på biblioteket. Samartin kjem jo med ny bok og i september:-)

    SvarSlett
  3. Å, Senor Peregrino var første bok av Samartin jeg leste. Den gråt jeg av, så rørende syns jeg den var!

    SvarSlett