Søk i denne bloggen

Laster inn...

lørdag 27. august 2011

Bok: "Mofongo"

Forfatter: Cecilia Samartin
Utgitt: 2009
Denne utgåve utgitt: 2010
Oversetter: Kirsti Øvergaard
Format: Lydbok, lest av Gisken Armand, 10t42min
Forlag: Juritzen forlag
Frå: Biblioteket

Baksidetekst: Sebastian drømmer om å være som den andre gutta, men en hjertefeil gjør at han må stå på sidelinjen. Sebastian finner sin arena på kjøkkenet hos abuela Lola, og sammen tilbereder de eksotiske retter som fører en splittet familie sammen rundt middagsbordet.

Etter suksessen med Salvadoreña var ikkje denne like god. Eg er ikkje noko glad i bøker der barn er sjuke, og denne var intet unntak. Samartin skriver godt, men emnet er likevel der og murrer i bakgrunnen. 15. september kjem Cecilia Samartin med ny bok, La Peregrina, fortsettelsen av Señor Peregrino. Sjølv om eg ikkje likte så godt Señor Peregrino så ser eg fram til eit nytt forsøk.

XOXO

1 kommentar:

  1. Dette er en av de aller fineste bøkene jeg har lest.... Tårene triller og mange følelser settes i sving - en gripende og fantastisk bra bok!

    SvarSlett