Søk i denne bloggen

Laster inn...

tirsdag 13. september 2011

Serie: "Criminal Minds" - season 4

For litt øve ei veka si så kjente eg at eg trengte ein pause frå Criminal Minds. Men når sesongen blir avslutta med bilbomber og ein ikkje veit om nokon frå BAU er døde, så er ein nødt til å sjå eit par episodar av sesong 4. Så var det slutt, eg satt og sukka meg over kjekke leger i 25 episoder før det var tilbake til mitt kjære BAU.

Original run: 24. september-2008 - 20. mai-2009

Baksidetekst: FBI’s skarpeste hoder er tilbake i en nervepirrende fjerde sesong med 26 nye episoder. Følg med når Aaron Hotchner (Thomas Gibson) og hans gruppe med spesialagenter jager noen av USAs mest fryktinngytende kriminelle. De smarte agentene får en tøff kamp mot tiden når de forsøker å forhindre ytterligere lovbrudd.

Er det bare meg eller blir sakene bare verre og verre? Fleire familieforhold kjem til syne i denne sesongen; JJ får ein liten gutt, me får treffe faren til Spencer og Hotch prøver så godt han kan å ha eit normalt forhold til sin sønn. Men sakene då? Dei kjem innunder huden på dei fleste, og det er ikkje lett å ha eit normalt liv utanom jobben i denne bransjen. Etter fire sesonger er eg blitt veldig glad i denne serien, og har du ikkje sett den ennå så ikkje nøl med å få ein kikk på den når du har tid. Nå skal eg sjå ferdig filmane eg fekk i posten idag, også er det rett tilbake til Aaron Hotchner for sjølvsagt må de avslutta sesongen med skyting og diverse.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar