Søk i denne bloggen

Laster inn...

fredag 23. september 2011

Serie: "Criminal Minds" - season 5

Original run: 23. september-2009 - 26. mai-2010

Baksidetekst: Opplev FBIs skarpeste hjerner i arbeid når Criminal Minds vender tilbake med 23 utrolige episoder. Temaets medlemmer må takle sine mest utfordrende saker til dags dato når Aaron Hotchner forfølges av sin nemesis The Reaper, forfatteren David Rossi blir truet, og rettsteknisk analytiker Penelope Garcia får i oppdrag å fange en morder - i Alaska! Men godt hjulpet av sine kollegaer, vet de at de alltid kan stole på profileringsmetodene...og på hverandre. Tross alt, de smarte tenker på samme måte.

Eg elske denne serien! Den er hard, rå, vanskelig - og hjertevarm. BAU har eit godt hjerte for kvarandre, og prøver så godt de kan å hjelpe kvarandre fram i livet. Den vanskeligste saken er Hotchners eigen familie når hans elskede Haley og sonen Jack må tilbringe tid i skjul, men Hotchners nemesis finner dei likevel. Haley blir skutt, men Hotch klarer å beskytte sonen. Det er hjerteskjærande å sjå på, for som Haleys søster Jessica sa: "You guys didnæt get divorced because you didn't love eachother." Eg gråt meg gjennom Hotchs mareritt og begravelsen til Haley. Eg begynner å få alvorlig sansen for Emily og har eit lite håp om at ho skal finne nokon å dele livet med, men som sagt tidlegare så har ikkje BAU noko eige liv utanom jobben.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Også glad i Criminal Minds! Dumt at den går så seint på TV.

    SvarSlett
  2. Eg har kjøpt den på dvd, men ser den på nettet nå etterkvart:-)

    SvarSlett