Søk i denne bloggen

Laster inn...

onsdag 7. september 2011

Serie: "E.R." - season 1

Legeserier er populært, men den ultimate legeserien (som eg ikkje har sett meir enn deler av!) er for meg Akutten. Den gjekk i si tid på TV3, men det hadde ikkje eg då den gjekk sin seiersgang. Idag er det mogleg å laste ner det meste, men den første sesongen har eg lånt på biblioteket.

Original run: 19. september-1994 - 18. mai-1995

Baksidetekst: Akutten har et persongalleri bestående av rollefigurer med sterke personligheter og et privatliv som gjenspeiler urolighetene på arbeidsplassen. Serien er dessuten en blanding av komedie, intriger og tragedie, hvor handlingen beveger seg raskt og med kirurgisk presisjon. Den kan også anses som en forløper for Presidenten (orig. The West Wing), i den forstand at seerne lar seg begeistre av rollefigurenes evne til å beherske hverdagens kaos og de utallige problemene de stilles overfor. I Akutten kan dette kaoset for eksempel bestå av hevngjerrige kollegaer, voldelige, crack-avhengige pasienter som dundrer gjennom speilglasspaneler, og en avdelingsleder som insisterer på at hans syke hund skal opereres av erfarne kirurger.

Det første som slår meg er farten, drivet i dialogen og the amount of blood! I første sesong blir me introdusert for 6 karakterer, dr. Mark Greene, dr. Susan Lewis, dr. Doug Ross, dr. Peter Benton, dr. John Carter og sykepleier Carol Hathaway. Det er desse som er kjernen i første sesong. Eg har sympati for dr. Lewis, dr. Benton syns eg er arrogant og eg liker godt dr. Greene. Dr. Ross blir spelt av George Clooney (i hans gjennombruddsrolle) og han er det alltid fint å kvila augene på. Det eg merker er at det er ikkje mogleg å kjeda seg når ein setter på denne serien, det skifter frå historie til historie i eit vanvittig tempo. Sjølv om akuttskadene er mangesidige blir me kjent med karakterene i eit litt saktere tempo. Dr. Greene har kone og barn, men sliter i samlivet; dr. Lewis har ei søster som ikkje er heilt enig med resten av verden; dr. Ross er ein kvinnebedårer av rang og skifter dame like ofte som andre skifter sokker. Han har eit par seriøse forhold i sesongen, men Carol Hathaway står hans hjarte nærmast. Dr. Benton har ei mor som ikkje er frisk og krangler med søstra og svogeren om pleie og omsorg for mora. Dr. Carter er medisinstudent og prøver så godt han kan å lære mest mogleg; og sykepleier Hathaway kjemper sin sak for sykepleierne og sitt eige liv.

Desse karakterene er interessante og dyktige, og eg gleder meg til å bli betre kjent med dei. Serien er avslutta, og består av 15 (!) sesonger. Eg har planer om å sjå alle, så får eg sjå kor lang tid det tar.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke sett Akutten, men er helt enig i at George Clooney alltid er fin å hvile øynene på...

    SvarSlett
  2. Han er ein av dei som blir finare med åra, på 90-talet hadde mange anten for mykje hår på hovudet eller rett og slett ikkje lært seg å temje det med ulike produkt:-)

    SvarSlett