Søk i denne bloggen

Laster inn...

lørdag 3. september 2011

Serie: "The Vampire Diaries" - season 2

Sendetid i USA: 9. september-2010 - 12. mai-2011

Frå Platekompaniet: I denne andre sesongen av suksessen The Vampire Diaries har Elena, Stefan, Damon og de andre innbyggerne i Mystic Falls fått selskap av nytt blod. Katherine, som nettopp er frigjort fra graven, slipper løs sin personlige form for ondskap. Verdens farligste vampyrer jakter på Elena, som oppdager at hun har en skremmende tilknytning til deres verden. Og nå flakker også varulvene omkring på månelyse netter …

Andre sesong var endå meir spennande enn første. Og meir romantisk! Eg er framleis ikkje sikker på om eg vil kjøpa det, men fytti så jillt det har vore å sjå det. Det går opp og ner med Stefan og Elena, Damon er snill og god i det eine øyeblikket og ond i det neste, for Matt og Caroline går det opp og ner, og Jeremy får seg og kjærester i hytt og pine. Eg likte best det siste forholdet hans. Eg merker at eg liker Damon betre og betre, har ein forkjærlighet for bad boys. Gleder meg til sesong 3 starter 15. september i USA.

XOXO

1 kommentar:

  1. Jeg har tenkt å kjøpe sesong 2 etterhvert. Gleder meg kjempe masse til å se ordentlig alle episodene. Har bare sett noen av dem:) Elsker den serien, en av de beste:)

    SvarSlett