Søk i denne bloggen

Laster inn...

tirsdag 15. november 2011

Bøker selges

Sidan bokhyllene snart knekker saman under vekta må eg kvitte meg med nokre titler som eg ikkje lenger har bruk for. Eg er ganske billig, så 150,- for innbundne (og dei er heilt nye) og 50,- for paperback.

Paperback på engelsk:
- Ann Brashares - The Last Summer (of You and Me)

Pocketbøker på norsk:
- Jane Austen - Stolthet og fordom - filmcover
- Emily Giffin - Til odel og eie - Filmen Something Borrowed er basert på denne
- Nicholas Sparks - Kjære John - filmatisert med Channing Tatum og Amanda Seyfried
- Eirik Wekre - Operasjon Snøhvit
- Eirik Wekre - Operasjon Isbjørn

Innbundne bøker:
- Tom Egeland - Ulvenatten
- Audrey Niffenegger - Den tidsreisendes kvinne
- Gunnar Staalesen - Dødens drabanter
- Gunnar Staalesen - Kalde hjerter
- Gunnar Staalesen - Vi skal arve vinden
- Johan Theorin - Skumringstimen
- Johan Theorin - Nattefokk
- Johan Theorin - Blodleie
- Kjetil Try - La de små barn komme til meg
- Kjetil Try - Frels oss fra det onde
- David Wroblewski - Historien om Edgar Sawtelle

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar