Søk i denne bloggen

Laster inn...

tirsdag 15. november 2011

Bok: "Det som aldri skjer" (Vik & Stubø #2)

Forfatter: Anne Holt
Utgitt: 2005
Format: Lydbok, lest av Unn Vibeke Hol, 13t30min
Forlag: Piratforlaget
Frå: Biblioteket

Baksidetekst: De er akkurat blitt foreldre, men omverdenen sparer ikke Kripos-etterforsker Yngvar Stubø og kriminalpsykolog Inger Johanne Vik. En serie grusomme mord har det til felles at likene blir lemlestet og skjendet. Inger Johanne blir minnet om et foredrag på FBI-akademiet som handlet om proporsjonal gjengjeldelse. Står det norske politiet overfor en religiøs hevner eller en vanlig copycat?

Videre nedover på baksiden av lydboka blir andre bok om Vik og Stubø rost opp i skyene av anmeldere frå Aftenposten, Adresseavisen og Dagbladet. Eg derimot er ikkje fornøyd. Me hopper fem år fram i tid frå første bok Det som er mitt, Inger Johanne og Yngvar er gift, har flytta i tomannsbolig og akkurat fått dattera Ragnhild. Livet skulle vore rosenrødt, men så dukker denne saken opp. Ei rekke mord blir begått og ulike samfunnslag blir berørt. Så kva er det som gjer at eg ikkje er fornøyd? Generellt sett så falt eg ikkje heilt for Yngvar og Inger Johanne i sist bok og inntrykket har ikkje betra seg. Sakene er interessante nok, men måten dei blir framstilt og for mange karakterer på kort tid gjer det heile irriterande og forvirrande. Slutten var heilt elendig, og med det spør eg andre som har lest/høyrt boka: Fant dei mordaren, eller går den gale forfatteren rundt med ei oppskrift på mord? Svar utbes!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar