Søk i denne bloggen

Laster inn...

onsdag 28. mars 2012

Vinnere i trekning

Johan Theorin var det mest populære ønsket i trekninga, og det forstår eg godt. Eg har valgt å trekka ein dag før tida, rett og slett for å ha ein sjanse til at bøkene kjem fram til påske. Eg er imponert over responsen, og gleder meg til å få bøkene ut av huset. Først av alt har eg tatt ein sjefsavgjørelse, og bestemt at Monica skal få Staalesen-bøkene og Egeland-boka fordi ho var de einaste som ville ha dei.

Dei resterande fem bøkene har alle fått nye heimar og vinnerne er som følger:

- Mai Lene har vunnet Theorins Skumringstimen og Nattefokk.
- Kaffekos har vunnet Theorins Blodleie.
- Siljeblomst har vunnet Trys Frels oss fra det onde.
- Betraktninger har vunnet Trys La de små barn komme til meg.

Eg håper dykk vart fornøgde!

Send meg postadressen på mail til elidasta(a)gmail.com, så skal eg gjera mitt beste for at bøkene fyker ut av posthuset på fredag.

XOXO

9 kommentarer:

  1. Nå ble jeg glad :-) Tusen takk!

    Jeg har sendt adressen min på mail til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var kjapt levert! Då sender eg den på fredag!

      Slett
  2. 1000 takk..igjen!!!
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  3. TUSEN TUSEN TUSEN TAKK!! =)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne!Kos dere med bøkene. Fikk forresten bøkene av deg idag:) Tusen takk!Gleder meg til å lese dem:)

    SvarSlett
  5. Boka kom i dag :-) Det var kjapt!

    God påske til deg, Elida!

    SvarSlett