Søk i denne bloggen

Laster inn...

onsdag 21. mars 2012

Vinneren i Kepler-trekning - og ny trekning

Eg vil begynne med å sei tusen takk til dokk som har vore med i trekning. Vinneren vart Monica, gratulerer så mykje!!!

Eg kjenner at det har vore veldig kjekt å kunne kvitte meg med bøker på denne måten, derfor blir det ny trekning allereie idag. Vinneren blir trukket på fredag 23. mars.

I denne trekninga er det Eirik Wekres to første bøker som skal få ny heim.



Operasjon Snøhvit vart utgitt første gong i 2008, og Operasjon Isbjørn i 2009. I 2010 kom den tredje boka ut, Operasjon Høye Nord. Eg har aldri lest bøkene sjølv, men er sikker på at nokon der ute har pløyd gjennom dei.

Har du lyst på bøkene til Eirik Wekre, legg igjen ein kommentar og du er med i trekning! NB. Bøkene er i pocketform. Og legg igjen mailadresse i kommentaren viss du ikkje har blogg eg kan kontakte deg gjennom.

XOXO

11 kommentarer:

  1. Ønsker meg gjerne disse bøkene, så er med jeg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er herved med i trekning!

      Slett
  2. Eg prøver lukka igjen og er med ein gong til. =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er herved med i trekning!

      Slett
  3. Juhu, eg ønsker å være med:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er herved med i trekning!

      Slett
  4. Svar
    1. Du er herved med i trekning!

      Slett
  5. Ja, takk, gjerne begge deler. Høres spennende ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er herved med i trekning!

      Slett
  6. Vinneren blir trukket om få strakser, og eit innlegg blir publisert!

    SvarSlett