Søk i denne bloggen

Laster inn...

fredag 23. mars 2012

Vinneren i Wekre-trekning

Eg vil begynne med å sei tusen takk til dokk som har vore med i trekning. Vinneren vart Gråbekka, gratulerer så mykje!!!

Idag har eg sendt avgårde Kepler-bøkene, og neste veke sender eg Wekre-bøkene. Eg har ei ny trekning i hodet allereie, men eg må organisere den meir i mitt eige hode. Det eg kan avsløre er at den blir lagt ut i mandagsinnlegget, at det blir meir fritt valg, og eg trur at viss eg klarer å organisere det slik eg vil kan det hende fleire vinner.

Ha ei fin helg. Eg skal tilbringe den med eit lass med bøker (detter inn manus her om dagen) og vergudane har meldt sol så det blir luking i hagen.

God helg!

XOXO

1 kommentar:

  1. Tusen takk for flott premie:) Morsomt å vinne!Har visst hellet med meg for tiden. Gleder meg til å lese bøkene:) Adressen er sendt:)God helg!Klæm!:)

    SvarSlett