Søk i denne bloggen

Laster inn...

torsdag 27. september 2012

Bokhyllerydding = giveaway

Av og til får eg det for meg at eg skal rydde i bokhyllene. Det er til tider meget nødvendig og i det siste har det blitt veldig mange nyinnkjøp. Fleire av bøkene er faktisk uleste, men når dei har stått i bokhylla over veldig lang tid uleste, ser eg ingen årsak til å fortsatt ha dei der. Utvalet er eklektisk, og det er som følger:


George R.R. Martin: A Game of Thrones
                                  A Clash of Kings
                                  A Storm of Swords: Steel and Snow
                                  A Storm of Swords: Blood and Gold
                                  A Feast for Crows
J.R.R. Tolkien: Silmarillion
                          Hobbiten 


Audrey Niffenegger: Den tidsreisendes kvinne

David Wroblewski: Historien om Edgar Sawtelle
Adam Williams: Alkymistens bok
Anders de la Motte: [geim]
Mary Higgins Clark: Helt alene
Jane Austen: Mansfield Park

Ally Condie: Matched
Elizabeth Gilbert: Eat, pray, love
Sara Gruen: Water for Elephants
Sara Gruen: Ape House
Ann Brashares: The Last Summer (of You and Me)
Kazuo Ishiguro: The Remains of the Day


Tom Wolfe: Forfengelighetens fyrverkeri
Kazuo Ishiguro: Gå aldri fra meg
Nicholas Sparks: Kjære John
Jane Austen: Stolthet og fordom
Anne Enright: Sammenkomsten
Vainö Linna: Ukjent soldat
Charles Portis: True Grit
Jenna Blum: De som skåner oss
Emily Giffin: Til odel og eie

Omslaga er som du ser dei, og for ordens skuld så er tittelen skrevet på det språket boka har. For å få ei eller fleire bøker (og ikkje ver redd for å ønske deg fleire!) legger du igjen ein kommentar, og her gjelder første-mann-til-mølla-prinsippet. Om du ikkje har blogg som eg kan kontakte deg gjennom send ein mail til elidasta(a)gmail.com og legg igjen kontaktinformasjon. Eg blir ekstra glad om du legger deg til som følger av bloggen!

Eg sender første last neste veke, og vil gjerne unngå for mange pakker til samme person. Skrik ut om du vil ha noko! Overstrekte titler er gitt vekk!!!

XOXO

21 kommentarer:

  1. Sara Gruen: Water for Elephants eller Adam Williams: Alkymistens bok kunne hvert spennende å få lest:) Kunne tenke meg de:) Koselig med giveaway da:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sjå på dei som dine begge to:-)

      Slett
    2. Åh takk:) Sender deg adressen min:)

      Slett
  2. Oi oi oi... Jeg vil svært gjerne hjelpe deg å rydde ;o) Uten blygsel ønsker jeg meg en/flere/alle (hehe.. skjems ikke jeg ser du ;)

    Tom Wolfe: Forfengelighetens fyrverkeri
    Kazuo Ishiguro: Gå aldri fra meg
    Nicholas Sparks: Kjære John
    Mary Higgins Clark: Helt alene
    Jane Austen: Mansfield Park

    Så flott gi-bort da!!!

    Ha en glimrende helg Elida :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikkje skjems når det gjelder gratis bøker:-)

      Dei er dine, Marianne:-)

      Slett
    2. Å Guri! Alle sammen?? Du er GAL!!! TUSEN TAKK !!! :D :D :D

      Slett
    3. Tro du meg, eg gjer alt for å få dei ut av mine bokhyller;-) Send meg adressen din så poster eg bøkene på mandag:-)

      Slett
  3. Så flott giveaway:-)) Jeg kunne tenkt meg stolthet og fordom, og Den tidsreisendes kvinne om du fortsatt har dem..

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! Dei er fortsatt her, og dei er dine!

      Slett
  4. Super giveaway :) Kunne godt ha tenkt meg Matched og True Grit, jeg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg såg din giveaway og, Cathrine, men deltar ingenting som freista. Håper du og blir kvitt litt:-)

      Bøkene du hadde lyst på er dine. Send meg adressen din, så sender eg bøkene neste veke:-)

      Slett
    2. Sånn er det av og til, det gjør ingenting. Så langt har jeg fått kvittet meg med en god del, i hvert fall. :)

      Sender deg adressen hvert øyeblikk.

      Slett
  5. Å, så mange fine bøker! Jeg trenger strengt tatt ikke flere enn jeg har allerede, men 1001-bøker får man vel alltids bruk for? Jeg ønsker meg derfor Ishiguros The Remains of the Day og Enrights Sammenkomsten. Hvis ikke noen andre har fått dem i mellomtiden:-)

    SvarSlett
  6. Dei skal du få, Line! Send meg adressen din så sender eg dei i løpet av neste veke:-)

    SvarSlett
  7. Jippi!! Tusen takk! Adresse er sendt:-D

    SvarSlett
  8. Åhhh... J.R.R. Tolkien: Silmarillion er den eneste av Tolkiens bøker eg ikkje eier.. Så denne ønsker eg meg gjerne :D
    Og kanskje eat, pray, love.. For den har eg hørt masse miksa omtaler av :)

    Fin måte og få plass til nytt :)
    Kanskje eg skulle la meg inspirere ein dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Begge er dine:-) Send meg adresse, så poster eg dei i løpet av veka:-)

      Slett
  9. åååå....snille Elida gir bort bøker igjen! Jeg har tidligere vært heldig og fått bøker, men prøver meg igjen! Hobbiten + George R.R.Martins bøker ønsker jeg meg veldig!!! Men ellers tas alt imot med takk! Er meget alt-lesende...engelsk eller norsk..kindle eller papir...bring it on!
    Hilsen Monica
    Mo-skog@online.no
    ps. Harflytta siden sist...

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har sendt deg ein mail, og alle dei nemnte er dine om du vil ha dei:-)

      Slett
    2. Jippi!! 1000 takk til deg som er så snill!!
      Kanskje vi kan ha en fast avtale, hehe...
      Bare å sende meg det du rydder bort!!
      Stor klem fra lykkelig Monica <3

      Slett