Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 4. november 2012

1001 bøker

Som nokon kanskje har fått med seg driver eg og redigerer 1001-lista, og det tar tid. Min kronolgiske hjerne vil gjerne ha forfatterne alfabetisk og publiseringsår i rett rekkefølge, og då går det tregt. 2006-lista er ferdig redigert og lagt ut, og i skrivande stund held eg på med tilføyelsane frå 2008.

I tilfelle du lurte så kjem eg ikkje til å stryke nokon bøker. Eg kjem simpelthen til å la 2006-lista stå som den er, og lage ei ny side med tilføyelser frå 2008, 2010 og 2012. I realiteten kjem det til å bli meir enn 1001 bøker, men eg har ikkje lyst til å stryke nokon bøker bare fordi ein litteraturprofessor meiner det. Slik er det med den saken!

På iPhone og iPad har eg ein app som heiter 1001 books, som eg forøvrig har skreve eit innlegg om, men den blir svært lite brukt. I skrivande stund er den ikkje oppdatert til 2012, og eg har ikkje studert den nok til å forstå fargekodane, men det som er poenget med heile avsnittet her er at den er genial når eg skal søke opp bøker. Igår på biblioteket (og eg burde virkelig ta meg tid oftere til å gå gjennom hyllene på jakt) stod eg med fleire Don DeLillo-bøker (har nokon lest noko av han?) og lurte på hvilke eg burde låne. Inn på appen, søk opp DeLillo og den fortalte meg hvilke som står på lista. Fine greier!

November er ny lesesirkelbok, men innimellom Ann Radcliffe trenger eg bøker på norsk. Derfor, på tross av Lines glitrande innlegg om J.K. Rowlings nyaste bok, blir The Casual Vacancy lagt på is. Eg får det ikkje heilt til med den boka, så den ryker ut i denne omgang. Marianne som skriver frå ebokhylla si skreiv nettopp om lysten til å lese bøker som tar litt tid i stedet for slukebøker. Eg og er litt der for tida, og om eg då hiver ut ein haug med bøker som sikkert er gode så får det bare vera slik.

Straks eg er ferdig med 1001-listene så skal eg skrive innlegg om Death Comes to Pemberley, så stay tuned!

XOXO

5 kommentarer:

  1. Lykke til :)

    Høres ut som noe som kan ta sin tid ja :)

    SvarSlett
  2. Enig med deg der, Elida. Har bøker vært på 1001-lista så har de vært der. Jeg har lest ei Murakami bok som nå er fjernet fra i år, men jeg teller den likevel med i mine 1001-bøker. Var den engang god nok, så er det godt nok for meg :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Dickens' Our Mutual Friend er ein favoritt hjå meg, og den vart fjerna i 2008 (trur eg!). Framleis ei 1001-bok:-)

      Slett
  3. Jeg holder på med en liknende jobb, og du verden så lang tid det kommer til å ta! Jeg har ikke orket å styre med det i høst, men skal se om jeg ikke får gjort noe i juleferien. I likhet med deg og Marianne nekter jeg å stryke bøker. Det virker mye smartere å ha en komplett liste sånn at man har mer å velge mellom. Don DeLillo har jeg ikke lest, men jeg har Underverden. Den virker ufattelig tunglest, og blir ikke den første boken jeg drar ut fra bokhyllen, for å si det sånn. Takk for lenke! :-)

    SvarSlett