Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 2. desember 2012

1. søndag i advent

1. søndag i advent, og tid for den første av i alt fire trekninger. Eg har gleda meg veldig til dette, og håper du vil vera med og bidra til å gjere førjulstida mi hyggelig med dine kommentarer.

Første premie er den storslagne russiske klassikeren Anna Karenina. I juni hadde eg stor suksess med denne boka, og eg prøver å dytte den på alle som ikkje har lest den. 22. februar kjem den i ny utgåve på kino, og eg gler meg som ein liten unge på julaften. I siste nummer av Aftenposten K var det eit stort intervju med mannen bak filmen, Joe Wright, og det var uhyre interessant å lese.

Så, til trekningen! Premien er altså Gyldendals norske utgåve av Anna Karenina og eit bokmerke. For å vera med må du legga igjen ein kommentar til dette innlegget (1 lodd), og eg blir veldig glad viss du følger bloggen min via Google (1 lodd) og følger bloggen på facebook (1 lodd). Får eg følgere eg ikkje har i følgelista sjølv, følger eg sjølvsagt tilbake! Med andre ord, du kan ende opp med 3 lodd!

Trekninga er open til tirsdag kl 20!



Lykke til!

XOXO

9 kommentarer:

  1. Fin premie! Jeg har boken selv (som du vet) og trenger ikke flere. Men jeg ville likevel si at jeg så traileren nå, og selv om jeg hater Keira Knightley og nekter å se filmer hun spiller i, fikk jeg nå fryktelig lyst til å lese ferdig boken. Takk til deg for det! Men aller først skal jeg lese ferdig Buddenbrooks:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Julen er ei fin tid for tjukke bøker, Line;-)

      Slett
  2. Eg treng heller ikkje fleire, men eg storkoste meg med Anna Karenina i fjor vinter, og gleder meg ein heil haug til filmen kjem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er godt å høyre, Bjørg:-)

      Slett
  3. Jeg vil gjerne være med for jeg har ikke denne og ønsker meg den veldig, jeg trekker 3 lodd for følger her og på FB samt at jeg kommenterer. Ha en fin søndagskveld:-) Veldig flott tiltak:-)

    SvarSlett
  4. Jeg tar gjerne ett lodd :-) God førjulstid! Hilsen fast leser

    SvarSlett
  5. Boken har jeg allerede, nå gleder jeg meg til filmen!
    Siden din på fb er herved liket :)

    SvarSlett