Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 9. desember 2012

2. søndag i advent - avsluttet

2. søndag i advent, og tid for den andre av i alt fire trekninger. Eg har gleda meg veldig til dette, og håper du vil vera med og bidra til å gjera førjulstida mi hyggelig med dine kommentarer.

Andre premie er Den store boken om Mamma Mø. Mamma Mø er ein karakter laget av den svenske barnebokforfatteren Jujja Wieslander. I haust har 3- og 4-åringane mine på jobb hatt Mamma Mø som prosjekt, og me har lest bøkene, høyrt på lydbok, fargelagt, teikna, lagt ku i trolldeig og teikna fugler og fisk. Som avslutning på prosjektet hadde me skuespill med ungane som aktører, ein vaksen framførte ein av historiane for ungane, og me åt boller forma som kyr til lunsj. Veldig kjekt og lærerikt, og spesielt for meg som ikkje hadde eit forhold til Mamma Mø frå før.

Premien er altså boka utgitt på Cappelen Damms Gull, og er ein flott utgave. På denne sida kan du dykka djupare inn i Mamma Mø-verda. For å vera med må du legga igjen ein kommentar til dette innlegget (1 lodd), og eg blir veldig glad viss du følger bloggen min via Google (1 lodd) og følger bloggen på facebook (1 lodd). Får eg følgere eg ikkje har i følgelista sjølv, følger eg sjølvsagt tilbake! Med andre ord, du kan ende opp med 3 lodd!

Trekninga er open til tysdag kveld kl 18!

Lykke til!

XOXO

PS. Vinnaren er trukket, og det vart Astrid som stakk av med premien. Eg postlegger den i morgen (adressen din har eg;-) Ny sjanse førstkomande søndag!

7 kommentarer:

  1. En fin premie! Jeg kan tenke meg den vil være perfekt til barnebarnet mitt!
    Jeg følger deg på Facebook og Google, så tre ldd :-)
    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Mamma Mø er kjempefine bøker som jeg har lest mye for mine egne barn og i barnehagen jeg jobber, og jeg har en niese som jeg vet liker bøkene så denne trekningen er jeg gjerne med på :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk Elida! Nå blir Sebastian glad!

    SvarSlett
  4. Tusen takk Elida, nå blir Sebastian glad :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer Astid Terese!
    Mamma Mø er herlige bøker :)

    SvarSlett