Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 16. desember 2012

3. søndag i advent

3. søndag i advent, og tid for den tredje av i alt fire trekninger. Eg har gleda meg veldig til dette, og håper du vil vera med og bidra til å gjera førjulstida mi hyggelig med dine kommentarer.

Tenk at nå er det kun 8 dager til julaften! Tidlegare i veka skreiv eg om Ann Brashares femte bok om Lena, Carmen, Bridget og Tibby i anledning bokbloggturneen. Det var fleire som var interesserte i boka, og eg har derfor bestemt meg for at tredje premie i adventstrekninga er nettopp Søstre i gode og onde dager.

Boka er utgitt på Cappelen Damm, og min omtale finner du HER! For å vera med må du legga igjen ein kommentar til dette innlegget (1 lodd), og eg blir veldig glad viss du følger bloggen min via Google (1 lodd) og følger bloggen på facebook (1 lodd). Får eg følgere eg ikkje har i følgelista sjølv, følger eg sjølvsagt tilbake! Med andre ord, du kan ende opp med 3 lodd!

Trekninga er open til tysdag kveld kl. 18!

Lykke til!

XOXO

PS. Premien er trukket, og det vart Marianne som stakk av med boka (tusen takk til random.org). Eg sender den i løpet av veka. På søndag er det fjerde og siste trekning!

10 kommentarer:

  1. Jeg vil selvfølgelig være med på trekningen! :) Og så skal jeg poste svar til deg her imorgen etter jeg har kontaktet Ryfylkebiblioteket ang. registrering!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott, Marianne! Og tusen takk for at du tar deg bryet med å kontakte Ryfylkebiblioteka:-)

      Slett
  2. Dette er en bok jeg svært gjerne kunne tenkt meg men vet ikke om jeg kan være med siden jeg allerede har vært en heldig vinner her hos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Sjølvsagt kan du vera med, Beathe!

      Slett
    2. Ok,tusen takk, da blir det 3 lodd på meg:-))

      Slett
  3. Jeg vil gjerne være med med:) Den boka høres spennende ut. Jeg har ikke lest bøkene om Jeans-jentene tidligere men har sett filmene. De er fine:)

    SvarSlett
  4. Ja, dette blir jeg med på:)

    SvarSlett
  5. Denne boken har jeg lyst til å lese, så jeg blir gjerne med på trekningen :)

    SvarSlett