Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 23. desember 2012

4. søndag i advent - avsluttet

4. søndag i advent, og tid for den fjerde og siste trekninga. Eg har gleda meg veldig til dette, og håper du vil vera med og bidra til å gjera førjulstida mi hyggelig med dine kommentarer.

I morgon er det julaften! Eg kan nesten ikkje tru det, men den melder sin ankomst med brask og bram. Eg og mor var såvidt ute ein tur igår for å kjøpe dei siste julagavane (besteforeldrejulegaven blir alltid kjøpt nært opptil julaften!), og det var ikkje få menneskje som hadde tatt turen ut.

Med julaften rett rundt hjørnet er det siste sjanse til å leike adventsnisse, og den fjerde og siste pakken ligger klar til sending. I pakken vil det ligge ei lydbok lest av Per Frisch, den klassiske grøsseren Frankenstein, ført i pennen av Mary Wollstonecraft Shelley. Og...hold your horses...ein digispiller! Den vart kjøpt av meg for eit godt år sidan, men har kun vært i bruk få gonger (og for ordens skuld så er øyrepluggane som følgjer med aldri brukt!). Eg ser ikkje vitsen med å ha den liggjande når den aldri blir brukt, og vil heller gi den vidare.

For å vera med må du legga igjen ein kommentar til dette innlegget (1 lodd), og eg blir veldig glad viss du følger bloggen min via Google (1 lodd) og følger bloggen på facebook (1 lodd). Får eg følgere eg ikkje har i følgelista sjølv, følger eg sjølvsagt tilbake! Med andre ord, du kan ende opp med 3 lodd! Trekninga er open til tysdag kveld kl. 18!

Eg håper du tar deg tid til å spele videoen i innlegget. Den er frå adventskalenderen Jul i Blåfjell (1999), og det er Helle Haugen som synger. Ta det roleg og nyt dagen og kvelden!


 
XOXO

PS. Ved hjelp av random.org var det Anita som stakk av med den fjerde og siste premien.

3 kommentarer:

  1. Jeg aner ikke hva en digispiller er for noe engang, men det kan jeg jo selvfølgelig finne ut. Riktig god jul til deg, Elida! Jeg håper det ligger mange gode bøker og venter på deg under juletreet i morgen:-)

    SvarSlett
  2. Å en digispiller kan jeg tenke meg, det er mye enklere enn å legge inn lydbøker på iPOden.. Tar tre lodd jeg, :) Leter opp faceboksiden din hvis jeg ikke er medlem av den før, da,,,,

    En riktig god jul ønskes deg.:)

    Artemisias verden

    SvarSlett
  3. Jippi! Så artig. Jeg ble kjempeglad.:)

    SvarSlett