Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 20. januar 2013

Filmer eg vil sjå i 2013

0 0 0 0 0 0  0

18.01: Les Miserables
Idag har eg og mor sett Les Miserables. Denne har eg hatt eit forhold til sidan eg såg den som miniserie med Gerard Depardieu og John Malkovich tidlig på 2000-talet. Historien har eg høyrt som lydbok i juli 2011, og det var ein opplevelse å sitte i kinosalen. Forøvrig er den nominert til 8 Oscar, bl.a. beste mannlege hovudrolle, beste kvinnelege birolle og beste film.

01.02: Hansel and Gretel: Witch Hunters
Tommy Wirkolas versjon av eventyret Hans og Grete har blitt ein actionfylt horrorfilm med internasjonale stjerner iblandet norske. Jeremy Renner i seg sjølv er nok til å sjå filmen.

01.02: Lincoln
Daniel Day-Lewis er i storslag som den avdøde presidenten Abraham Lincoln.
I de siste fire månedene av Abraham Lincolns liv og presidentembede, kom hele bildet av mannen til syne - hans pasjon og hans menneskelighet - i den siste avgjørende kampen: Å planlegge en vei fremover for en nasjon i grus, mot overveldende odds og ekstremt press, både offentlig og personlig.
Day-Lewis er blant verdas ypperste karakterskodespelarar, og vel sine filmer med omhu. Det blir sagt at Day-Lewis er i karakter sjølv når han ikkje filmer. Forøvrig er den nominert til 12 Oscar, bl.a. beste mannlege hovud- og birolle, beste kvinnelege birolle og beste film.

22.02: Anna Karenina
Den russiske klassikeren har fascinert meg i årevis, og då eg leste boka i fjor sommer vart eg ikkje mindre fascinert. Filmen med Keira Knightley i hovudrolla viser oss kor mykje me er villige til å ofra for den store kjærleiken. Forøvrig er den nominert til 4 Oscar.

01.03: Victoria
Knut Hamsuns liv har interessert meg sidan ungdomsskolen, men eg har kun lest ei bok ført i pennen av Hamsun. Likevel ønsker eg å sjå filmatiseringa om Victoria, Hamsuns verdskjende romanklassiker. Kanskje eg t.o.m. klarer å lese boka før filmen kjem ut. Victoria er den klassiske historien om den uoppnåelege godseigardottera og møllersønnen, og deira tragiske kjærleikshistorie.

26.04: Iron Man 3
Lillebror på nesten 19 år har fått meg til å sjå superheltfilmer; Hulken, Captain America, Iron Man, Fantastic Four og The Avengers. Det store spørsmålet i den nye filmen er om mannen skaper rustningen, eller om rustningen skaper mannen?

07.06: The Great Gatsby
Nyinnspilling av F. Scott Fitzgeralds bok frå 20-talet. Baz Luhrman har skapt universet til Jay Gatsby der me blir vitne til besettelse og tragedie.

13.12: Hobbiten: The Desolation of Smaug
Førstefilmen om Hobbiten var knallbra, og boka skal leses i løpet av året. Gler meg til meir Tolkien, og meir Thorin Oakenshield.

XOXO

12 kommentarer:

  1. Her var det mye jeg kunne tenkt meg å se;ikke minst filmen om Lincoln. Også Anna Karenina, selv om jeg har sett mange filmatiseringer tidligere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg liker godt amerikanske presidenter, og gler meg til meir info om Lincoln. Det kjem faktisk ein britisk dramakomedie om Franklin D. Roosevelt og, i juni trur eg. "Hyde Park on Hudson" heiter den:-)

      Anna Karenina gler eg meg veldig til!

      Slett
  2. Gleder meg også til Hobbitten del 2.. + Eg he lyst å se Les Miserable.. :) Ser ganske bra ut..
    Pluss eg he lyst å se Hansel & Gretel :P

    Iron Man 3 er nok en film eg ikkje kommer til å se.. Likte den første, men likte ikkje den 2.. Så tror ikkje eg kommer til å se denne.. Men håper du liker den :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Men glemte å nevne.. Den filmen eg gleder meg mest til er The Host :D YaY.. Gleder meg sånn til å se den.. Elsket boka..

      Om du ikke har lest den, burde du ;)

      Slett
    2. Eg tenkte faktisk på "The Host" og, men då må eg lese boka først:-)

      Slett
  3. Disse har jeg lyst til å se også, med Les Miserables helt på toppen.

    SvarSlett
    Svar
    1. "Les Miserables" var knallflott, gled deg!

      Slett
  4. Her var det mange filmer jeg og har lyst til å se. Spesielt; Les Miserables, Hansel and Gretel, Anna Karenina og Hobbiten :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kinoåret byr på mykje kjekt i år:-)

      Slett
  5. Oj, jeg fikk lyst til å se dem alle sammen!
    *noterer febrilsk ned på et mobil-notat*

    SvarSlett
    Svar
    1. Noter i veg! Eg syns det å gå på kino er så kjekt, og mange gonger betaler eg gladelig for å sjå filmen i stort format, også trenger eg ikkje sjå den fleire gonger:-)

      Slett
    2. Ja, det blir en helt spesiell filmopplevelse på kino - selv om vi har stort tv og kino lyd hjemme :D

      Slett