Søk i denne bloggen

Laster inn...

fredag 17. januar 2014

Oscar-nomineringer 2013



Så var det tid for Oscar-nomineringer igjen. Filmen vart lagt ut av Oscar's eigen kanal i går, og har allereie mange treff. Tidlegare år har utdelinga gått direkte på NRK1, og håper det skjer i år og. Eg har vore oppe og sett det to år på rad, men får sjå om eg får det til i år.

Utdelinga er 2. mars, og dermed er det våkenatt til 3. mars om eg får det til jobbmessig.

Som alltid er det mange kategorier. Eg håper på "Frost/Frozen" i sangkategori, men elles stiller eg med opne kort. Ingen soleklare favoritter i år, rett og slett fordi eg har ikkje sett filmane som er nominert. USA er alltid eit hestehovud framføre, men satser på at norske kinoer set dei opp etterkvart.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg har aldri sett på det, men jeg får alltid med meg etterpå hvem som vant. Synes det er veldig spennende. mange dyktige folk som fortjener en pris :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er veldig spennande, og jillt. Showet direkte frå USA er kjempekjekt, og håper eg får sjansen til å få det med meg direkte:-) Enig i at det er mange dyktige folk i denne presentasjonen.

      Slett