Søk i denne bloggen

Laster inn...

torsdag 30. oktober 2014

Harry Potter Re-Read - Start-up Post


Då eg vart introdusert for Harry Potter var eg 15 år, og det var syskenbarnet mitt som lånte meg den første boka. Ho hadde kjøpt den i Bokklubben, og eg var rask med å kjøpe dei fire første bøkene som då var på sal i Bokklubben. Den femte fekk eg i bursdagspresang då eg vart 17, den sjette til 19-årsdagen og den syvende til 21-årsdagen. Den syvende kjøpte eg og sjølv på engelsk eit halvt år tidlegare for eg klarte ikkje å vente på den norske utgåva. Bøkene er blitt lest fleire gonger, og då filmane kom var likevel bøkene best.

For 3 år sidan høyrte eg alle bøkene på lydbok lest av Stephen Fry. Det var ei stor oppleving! Enkelte gonger i løpet av lyttinga var eg overbevist om at det var fleire stemmer enn Stephen Fry. Magisk!

Eg har fleire gonger tenkt å lese bøkene om igjen, og då eg vant eit heilt nytt sett av dei norske utgåvene tidlegare i år hadde eg hvertfall lyst å lese dei. Etterpå slo eg meg til ro med at i jula skal eg lese dei.

For ei lita veke sidan vart det annonsert av ein amerikansk bokblogger at ho søkte etter lesesirkeldeltakere til ein Harry Potter Re-Read. Eg meldte meg på, og på lørdag skal eg starte med den første boka. Opplegget er veldig bra, og eg gler meg voldsomt.

Link til påmeldingsinnlegget kan du lese HER, og sidan eg har lest alle bøkene tidlegare betyr det at eg er ein Seventh Years. Eg har og tatt ein test som slo fast eg er i House of Gryffindor. Eg er litt usikker på om eg skal lese den norske eller engelske utgåva (eg har bok 1, 2, 6 og 7 på engelsk), men det finner eg ut.

XOXO

16 kommentarer:

  1. Så gøy! Kanskje en ide for meg også - særlig for å få opp lesehastigheten igjen ;-)

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Thank you and the same to you!

      Slett
  3. WooHoo!! Go team Gryffindor!!

    SvarSlett
  4. Elida, I'm curious---did you read the books in English or in the Norwegian translation? I'm pretty sure you mentioned in English? This will be so much fun :)

    SvarSlett
    Svar
    1. For now I'm reading the first book in English and the second. Book 3, 4 and 5 I currently don't own in English but with my birthday coming up at the end of November I'm hoping for money or the actual books.

      This will be a lot of fun indeed!

      Slett
  5. Hope you have fun reading again- I know I will. I'm a Ravenclaw 7th year and can't wait to connect with other HP fans!

    SvarSlett
    Svar
    1. I believe I will have fun with it, and hope you do too :-)

      Slett
  6. Enjoy! I am re-reading too and very excited about it!

    SvarSlett
  7. This is my first time reading the series. I'm so glad I joined. I hope you enjoy it, too.

    SvarSlett
  8. This makes me wish I could read a second language, I think it would be a lot of fun to read the books in a language other than English. I hope you enjoy the re-read Elida!

    SvarSlett
  9. Välkommen till Gryffindor House! Jag är glad att se att det finns ett antal 7th år deltar i läs-along. Jag är en fjärde året (Gryffindor också) ser fram emot de insikter som de mer erfarna läsare har att erbjuda. Jag måste säga, jag är mycket svartsjuk att du kunde lyssna på Stehen Fry talböcker. I USA är de enda lagliga versionerna är de som är berättad av Jim Dale. Medan han är en känd skådespelare på Broadway, jag skulle älska att ha haft möjlighet att höra vad jag har hört är ännu mer underbara framträdanden. Kanske en resa till Kanada är så för mig! Ha! :-D

    SvarSlett
  10. Hmmm, my post may have been posted anonymously despite having a google/blogger account! I'm "Dogearedcopy" and you can find me on twitter (@dogearedcopy) :-)

    SvarSlett