Søk i denne bloggen

Laster inn...

søndag 28. desember 2014

Harry Potter Re-Read #2

According to the plan Sheila set up I have now finished the three first books in the Harry Potter-series. Of those three the third, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, is still my favourite. With that said I believe you discover new things about favourite books with every re-read and maybe one of the four remaining books can jump up a spot.

Last night I was enjoying a bit of Pinterest-time, and I came across a picture which suits very well at the time. To my fellow re-readers, read on and have fun!
XOXO

6 kommentarer:

  1. Åh, Harry Potter altså, ELSKER det. Bøkene, filmene, alt. Bøkene fulgte meg gjennom hele oppveksten og var mitt første møte med å lese på engelsk, fordi jeg ikke klarte å vente til den norske oversettelsen kom, hehe :) En dag skal jeg også lese disse om igjen (selv om jeg allerede har gjort det flere ganger, den eneste boken jeg ikke har lest mer enn en gang er den siste). Kos deg! :) Av de tre første har vi forresten samme favoritt, men min favoritt av alle er nummer fem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har lest den siste minst tre gonger, men av alle er det nok den eg har lest færrest gonger :-)

      Slett
  2. Elsker Harry Potter. Kanskje jeg skal lese serien om igjen snart :)

    SvarSlett
  3. YEAH! So glad to have you join in on this. I agree book three is my fav of what we have read so far. We are introduced to many key characters!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Sheila! A lot of the characters play a central role in the remaining books :-)

      Slett