Søk i denne bloggen

Laster inn...

torsdag 23. april 2015

Verdas bokdag 2015

Verdas bokdag blir markert kvart år, 23. april. Målet med bokdagen er å markere bokas rolle i samfunnet, boka som uttrykksform, for språkleg og kulturelt mangfold, for utdanning og for kommunikasjon. I Noreg har dagen blitt markert sidan 1997. (fritt sitert frå Wikipedia)

I fjor var eg så heldig å vinne eit gavekort i ein nettbokhandel nettopp på denne dagen, og vil i år gjere det same: Dele ut eit gavekort til ein heldig mottaker! Sjølv skal eg markere med å lese både for ungane mine på jobb, og for meg sjølv etter jobb.


Gavekortet er sponsa i sin heilhet av meg, og alt du trenger å gjere for å bli med er å legge igjen ein kommentar om at du vil vera med og skriv gjerne korleis du markerer dagen. (Legg igjen ein måte eg kan nå deg på og.) Kommentarfeltet er opent til midnatt og vinneren annonseres i morgon!

XOXO

16 kommentarer:

  1. Eg skal ta meg ein tur på det lokale biblioteket seinare i dag - der vert dagen markert med kaffi og kaker, samt sal av brukte barnebøker.

    Danske nettaviser fortel om "Danmark læser"- dagen. Der i landet har kulturstyresmaktene bevilga 20 millioner kroner og deler ut 100000 gratis bøker i dag - for å tenne leselysta hos det danske folk. Spenstig tiltak.

    Og ja, eg blir gjerne med på trekning av gåvekort.
    Ha ein fin bokdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Spenstige Danmark! Høyres ut som du har ein fin bokdag :-)

      Slett
  2. Hei jeg skal på biblioteket der de har markering idag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt! Biblioteket mitt hadde og markering idag, men eg har vore på jobb heile dagen og lest bøker for ungane mine på jobb så det har vore min markering så langt :-)

      Slett
  3. Eg er gjerne med på å markere dagen! Er hos venner i Sandnes nokre dagar, og venninna mi her er ivrig boklesar, som meg sjølv. Så vi skal nok snakke om bøker i dag. Ønskjer alle ein god bokdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. I Sandnes faktisk - det er ein lite kvarter frå der eg bur :-O

      Slett
  4. Jeg hiver meg med :-) I anledning dagen tenker jeg å ta med ei god bok jeg har spart og kose meg i badekaret!
    Hilsen Monica
    mo-skog(at)online(dot)no

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har ikkje badekar sjølv, men blir ofte misunnelig på dei som kan ta med seg ei bok og legge seg oppi. Kanskje i fremtiden ;-)

      Slett
  5. Jeg er gjerne med på trekning av gavekort. Selv skal jeg i stallen senere, men etter det er planen å lese litt og så prøve å skrive ett par scener til i min egen bok :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Spennande med eiga bok - det er ein framtidsdraum :-)

      Slett
  6. Ble litt inspirert til å gjøre noe i år også, men jeg må jo ikke glemme å melde meg på her hos deg! Håper du får en fin kveld men så mye lesing som du ønsker deg! :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen! Nå angrer jeg på at jeg droppet bibliotekbesøket jeg hadde på planen i dag, der hadde det kanskje vært litt action i dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. På mitt bibliotek var det opplesing, gebyramnesti opp til 150 kr og diverse anna.

      Slett
  8. Jeg har ikke fått med meg dagen før nå ;) så takket være deg skal heg markere med Å lese ferdig Helle Helles siste bok og spise seigmenn :) blir med , ja

    SvarSlett