Søk i denne bloggen

Laster inn...

lørdag 13. juni 2015

"Dræb ikke en sangfugl" - Read-along

Biletkilde: http://forlagsliv.dk/read-along-sangfugl/
 For nokre år sidan las eg Harper Lees To Kill a Mockingbird, og falt fullstendig for historien om Scout Finch. Den gongen meinte eg at det var ein av dei beste bøkene eg hadde lest det året. Romanen vart gitt ut i 1960, og i fleire år har lesere venta på ein oppfølger som aldri kom. I februar dette året vart det plutseleg annonsert at ein ny roman av Harper Lee skulle bli publisert, og i den forbindelse har det danske forlaget Lindhardt og Ringhof tromma saman ein read-along av To Kill a Mockingbird slik at ein har historien friskt i minne innan lansering av Go Set A Watchman.

Read-alongen vil i hovudsak føregå på Instagram med emneknagg #Dræbikkeensangfugl. Dei har og laga ein leseplan som du står fritt til å fylgje.
Mitt Instagram-bilete
Mitt Instagram-bilete
Håper mange blir med, og gi gjerne ein lyd om du leser saman med oss andre. Mitt Instagram-namn er elidasta, kikk gjerne innom!

XOXO

6 kommentarer:

  1. Kult opplegg! Skal se om jeg rekker å hive meg på når jeg er ferdig med Begravelsesriter. :)

    SvarSlett
  2. Dette høres veldig kjekt ut! Jeg har jo ikke lest boken ennå men hadde jo vært fint å lese den før den nye boken hennes kommer. Og siden man skal lese den over 10 dager går det fint å kombinere den med andre bøker man leser også, tusen takk for tips, Elida! Dette fikk jeg lyst til å være med på.

    SvarSlett
  3. For en god ide for å få folk til å lese boken, og være klar for den neste. Skal si oppfølgeren har latt vente på seg. Spent på å høre om du eller noen andre har fullført dette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den har visst vore ferdigskrevet i årevis, men ikkje blitt publisert :-O

      Slett