Søk i denne bloggen

Laster inn...

mandag 8. juni 2015

#JuneTopicAThon

Siljeblomst har alltid noko spennande på bloggen, og det siste nå er eit lesemaraton som går over ei veke. #JuneTopicAThon har ho funnet på denne bloggen, og det går ut på at du velger eit tema, og les bøker ut av det temaet heile denne veka (8.- 14. juni).

Eg les bøkene om Mummitrollet for tida og har derfor valgt barnebøker som tema. Det blir spennande å sjå om eg klarer dei resterande fem denne veka.

Om du publiserer i sosiale medier bruk emneknagg #JuneTopicAThon.

Kva ville du valgt om du var med?

XOXO

4 kommentarer:

  1. Så bra at du også skal delta, Elida!

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal hvertfall gjere eit heiderleg forsøk :-)

      Slett
  2. Det er utruleg sjeldan at eg les meir enn ei bok i veka, så eg trur kanskje at eg er diska ;) Hadde i alle fall vore lett å finne tema for veka! Akkurat no hadde eg vel kanskje gått for klassikarar. Sult, Den store Gatsby og Drep ikke en sangfugl står på lista mi.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ein får vel og for forsøket ;-)

      Klassikere er ein utmerka topic, og dine klassikere har eg lest :-)

      Slett