Søk i denne bloggen

Laster inn...

lørdag 23. april 2016

Verdas bokdag 2016

Verdas bokdag blir markert kvart år, 23. april. Målet med bokdagen er å markere bokas rolle i samfunnet, boka som uttrykksform, for språkleg og kulturelt mangfold, for utdanning og for kommunikasjon. I Noreg har dagen blitt markert sidan 1997 (fritt sitert frå Wikipedia).

Markeringer kan vere så mangt for ein slik dag, men eg tenker at det viktigaste er å lese. Enten du les for deg sjølv eller for andre speler ingen rolle. I går las eg mange bøker for ungane mine på jobb, og mine kolleger er ikkje i tvil om at eg har skapt mange lesehester blant mine 2- og 3-åringer. Då barnehagedagens tema for 2016 var Les høyt for oss førre månad fekk barnehagen plakater som ein vaksen kunne skrive på boktips som ungane liker. Mitt første tips var: Spør Elida om å lese bok. Ho seier aldri nei! Og det stemmer ganske godt :-) Mine planer er usikre for bokdagen. Dewey's Read-a-Thon arrangeres over heile verda, men eg har og god lyst til å gå på boksal ved eit lokalt bibliotek. Tida vil vise!

I år som i fjor deler eg ut eit gavekort til ein heldig mottaker. 


Gavekortet er sponsa i sin heilhet av meg, og alt du trenger å gjere for å bli med er å legge igjen ein kommentar om at du vil vera med og skriv gjerne korleis du markerer dagen. ( Legg igjen ein måte eg kan kome i kontakt med deg og.) Kommentarfeltet er opent til midnatt og vinnaren annonseres i morgon!

XOXO

12 kommentarer:

  1. For et flott lesetips du hadde i temauka ;o)
    Jeg trur alle unger liker å bli lest for, heldige er de som har voksne som både har lyst og som tar seg tid!
    Her har dagen starta med "Fie faller" til frokost, den var ledig på ebokbib så da var det veldig lett å begynne på en flunka ny nyhet! Går det som jeg har planlagt, blir det etterhvert en skitur med lydbok på øret ("Irene" av Pierre LeMaitre). Til slutt blir det forhåpentligvis tid (og inspirasjon) til å skrive litt om "Dei som flykter og dei som blir" av Elena Ferrante- med det tenker jeg at jeg må si meg fornøyd med markeringa ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har i alle fall ingen problem med lyttere - enten dei er 3 eller 6 år ;-)

      Eg har starta dagen med innspurten av Undsets "Husfrue", lytter nå til Harry Potter 3, og kjem til å lese store deler av dagen. Mørke skyer og regnskurer er perfekt lesevér i sofaen.

      Slett
  2. Så flink du er! Å skape lesehester er virkelig en viktig jobb <3 Jeg leser akkurat nå Rob Lowes biografi "Historier jeg bare forteller mine venner", og den er både interessant og morsom, så jeg blir nok å tilbringe masse tid med den i dag. I tillegg skal jeg på jobb på Ark, og der skal jeg passe på å markere denne viktige dagen. God helg og god bokdag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Til tider så misunner eg alle som jobber i bokhandel ;-)

      Rob Lowe står i bokhylla, og den rykker stadig fremover i køen. God bokdag, Anette!

      Slett
  3. Å lese bøker for nysgjerrige små er veldig koselig og morsomt, og det er så fint at du sprer leseglede! :)

    Min markering av dagen blir å lese videre i Lucia Berlins Håndbok for vaskedamer (liker den veldig godt!) og så tenker jeg å ta en tur innom Fretex for å se om jeg finner meg en bok eller to jeg kan ta med hjem. Og så blir det kanskje mer legging av puslespill med lydbok på øret! Gleder meg! (Hvis jeg blir den heldige vinneren, så kan du kontakte meg enten via bloggen eller på draumfarir@gmail.com)

    God helg og god bokdag til deg og alle andre lesere! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Ida! Høyres ut som ein flott bokdag :-)

      Slett
  4. Hei, jeg leser mye både fysiske bøker og lydbøker. Så det blir nok lest litt i dag som ellers.For tiden "frisker" jeg opp Kristin Lavransdatter en klassiker som jeg har tatt fram igjen etter å ha sett filmen. Ellers har jeg funnet gode lesetips her inne hos deg,ei fin helg ønskes deg fra Vigdis - viva301@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vigdis! Så kjekt med ny leser :-) Eg har ein CD igjen av Husfrue, før eg skal lytte til Korset. Det går seint framover, men i dag er ikkje dagen for Kristin. Sherlock Holmes er derimot med.

      Slett
  5. Tenker at du aldri er vanskelig å be om å lese for de små,Elida! :-) Jeg har markert dagen med å lese "Prosjekt Rosie" som var en fornøyelig opplevelse, snart skal jeg lese videre i de to tykke bøkene jeg holder på med, Ulvetid og Kvinnen på wildfell hall.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, eg er aldri vanskeleg å be, Beathe! Kvinnen på Wildfell Hall har eg både lest, og sett som filmatisering :-)

      Slett
  6. Som du vet leser jeg hver dag og mye, men akkurat i dag har vi konfirmasjon i heimen, og huset fullt av tilreisende gjester. Har ikke lest i dag, første dag uten lesing på mange år. Gratulerer allikevel Shakespeare med 400 års dagen på bloggen i dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg trur du les meir enn meg på ein dag, Tine. Med konfirmasjon og tilreisande gjester er det ikkje lett å få lest noko, håper dykk har hatt ein fin dag.

      Slett