Søk i denne bloggen

torsdag 25. juli 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Oppsummering av juli

Mi juli-bok er nesten høyrt ferdig, men så kom Booker-bøkene i vegen, men eg skal høyre den ferdig i ledige stunder. Dette er oppsummeringa for juli og kategorien Bok på 500 sider eller meir.

På Instagram kan dykk fylgje hashtaggen #elidas1001lesesirkel og bruker dykk den i innlegg får eg det opp i feeden eller ved å trykke på taggen.

I lista under står alle som eg veit har lest og som skal lese. Står du ikkje her (eller har bytta bok innimellom) legg igjen ein kommentar. Alle linker (og instagram-namn) ligger i fanen Lesesirkel 1001 bøker.

* Anita: Donna Tartt - Stillitsen (2013)
* Anne Jorunn: John Irving - The World According to Garp (1978) X
* Astrid Terese leser A.S. Byatt - Barnas bok (2009)
* Elida: Herman Melville - Moby-Dick (1851) 
* Ida B: Margaret Atwood - The Blind Assassin (2000)
* Ida: Leo Tolstoy - Anna Karenina (1877)
* Lisbeth: Thomas Mann - Buddenbrooks (1901)
* Monica: Louis de Bernières - Captain Corelli's Mandolin (1994)
* Monika: Thomas Mann - The Magic Mountain (1924)
* Tine: Jonathan Franzen - Frihet (2010)

Denne månaden er det faktisk mange av disse bøkene eg har lest, og det er kjekt når andre leser bøker som eg liker. Håper alle har fått noko ut av lesesirkelens sjuende månad, og velkommen til ny kategori over helga.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar