Søk i denne bloggen

tirsdag 28. desember 2010

Bok: "Reisen til det ytterste hav"

I går kveld var eg og lillebror og såg Narnia: The Voyage of the Dawn Treader, og i natt leste eg ferdig boka. Nest etter Hogwarts er Narnia drømmeplassen, og eg ville gitt mykje for å tilbringa resten av livet mitt med kong Caspian;) Boka og filmen er to ulike elementer, men eg kjente igjen mykje av det eg hadde lest, og eg kjente igjen mykje frå dei tidlegare BBC-seriane/filmane. Eg satt klistra til fjernsynet på morgonkvisten då det gjekk på Julemorgen for maaange år sidan. The Voyage of the Dawn Treader vart skreven på 50-talet, men eg trur at den er like aktuell idag, og med kinopublikummet igår, så trur eg på ein fortsatt interesse for C.S. Lewis' Narnia:)

Baksidetekst: Om tro og tvil, drager og dumme fettere Lucy og Edmund må tilbringe ferien hos ekle fetter Eustace. I Lucys rom henger det et bilde av en skute de kjenner igjen fra Narnia. Eustace tror ikke på Narnia, men en dag blir bildet levende og bølgene trekker dem ut i havet. Sammen med prins Caspian blir barna med på en eventyrlig reise.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Såg også filmen og var kjempeblid etterpå! Hadde høyrt dårlege meldingar og blei derfor veldig positivt overraska! Magisk film.

    SvarSlett
  2. Hei! Eg har og høyrt dårlige meldingar; ei venninne av meg såg den dagen før og likte den, men Narnia er magisk uansett:)

    SvarSlett