Søk i denne bloggen

lørdag 12. februar 2011

Lørdagslisten - nr. 4

Torsdagslisten har blitt til lørdagslisten, ihvertfall for denne gong:)

BØKER EG SER FRAM TIL
  • Merice Briffa - Elvens datter. Kjem på norsk 1. april. Siste bok i trilogien frå England og Australia. Har du ennå ikkje lest Mine drømmers land og Urolige tider, gjer det snarast!
  • Arto Paasilinna - En lykkelig mann. Kjem på norsk 28. mars. Eg har delte meiningar om bøkene hans, men må få med meg denne og.
  • Rick Riordan - Percy Jackson og slaget om labyrinten. Denne kom nettopp på norsk, og ser fram til å få hentemelding frå biblioteket. Bok 4 i serien.
  • Merice Briffa - Urolige tider. Kjem i pocketform 1. juni. Gleder meg til å bestille denne!
  • Ann Syréhn Tomasevic - Glass og aske. Såg denne hjå Bokklubben, og reserverte den straks på biblioteket. Spennande stoff!
  • Camilla Läckberg - Fyrvokteren. Den foreløpig siste boka til den svenske krimforfatteren har komt i pocketform.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar