Søk i denne bloggen

lørdag 23. april 2011

Bok: "Water for Elephants"

Forfatter: Sara Gruen
Først utgitt: 2006
Denne utgåve: 2011
Format: Heftet
Forlag: Two Roads
Frå: Mi bokhylle (11. bok i 'Off the Shelf')

Baksidetekst: In Depression-era America, everyone's running away from something. Some people join the circus to escape. Jacob Jankowski hitches a ride on a freight train and in that instant his life changes. By morning, he's landed a job with the Benzini Brothers Most Spectacular Show on Earth. By nightfall, he's in love.

Denne plukka eg med meg på Gardermoen for ein månads tid si, og eg har ikkje angra. Det var ikkje perfekt heile tida, men stort sett var den underholdande. Eg leste eg mykje pga at eg vil sjå filmen, og eg har ikkje mindre lyst nå. Fleire gonger har eg vore borti bøker der dei skifter mellom fortid og nåtid, og Sara Gruen er ein av dei som mestrer denne kunsten i fortellerskriving.

XOXO

3 kommentarer:

  1. Veldig lyst til å lese boka og se filmen etterhvert:) Virker som noe man ikke burde gå klipp av;)

    SvarSlett
  2. Denne har jeg fått anbefalt, men jeg føler på meg at det er en sånn 'Bienes hemmelige liv-type bok, og det orker jeg ikke...

    SvarSlett
  3. Eg syns ikkje at den er som du beskriver, men det er kvar sin smak. Eg såg filmen på søndag, og den var god.

    SvarSlett