Søk i denne bloggen

torsdag 26. mai 2011

Boktema hos Anette - nr. 11

Anettes boktema er for tiden: Favorittbøker frå A til Å! Skriv eit innlegg om di favorittbok på J, og link innlegget ditt til siden til Anette (veldig viktig!). Lån gjerne logoen til Anette!

For meg så er favorittboka på J ingen bok, men ein historie samansett av mange medier. Charlotte Brontës Jane Eyre er ei nydelig kjærlighetshistorie, men og ein historie om håp, lykke og troa på at livet gir deg til slutt nedoverbakker. Jane Eyre møter mannen i sitt liv, men han blir tatt frå ho, og ho flykter. Til slutt får ho han tilbake, og dei lever lukkeleg alle sine dager. Første gong eg var borti denne historien var då tv-serien frå 2006 gjekk på NRK1 for eit par år sidan, og eg falt fullstendig. Etterpå har eg sett fleire filmatiseringar, og eg har lest både boka og høyrt lydboka. Nokon andre som har vore borti Jane Eyre?

XOXO

3 kommentarer:

  1. Jeg har ikke lest den enda, men den står på min "skal lese" liste :-) Jeg liker veldig godt både bøker og filmer fra denne tidsperioden så jeg prøver å få med megdet jeg kan.

    Ha er riktig fin torsdag!

    SvarSlett
  2. Jeg har sett BBC-serien. Boken ligger i bokhyllen, men skriften er så vanvittig liten!!! Nå tror jeg at den skal være pensum til høsten, så da drøyer jeg den litt tenker jeg (og kjøper meg en lupe i mellomtiden).

    SvarSlett
  3. Jeg leste den da jeg var 16 og likte den mye bedre enn forventet. Aner ikke om jeg ville likt den like godt i dag, men jeg velger å tro at jeg ville det. En dag kommer jeg nok til å finne ut av det - det er en bok som vil bli lest om igjen =)

    SvarSlett