Søk i denne bloggen

lørdag 14. mai 2011

Selvangivelse

Eg har ikkje fått prisen, men vel å svare likevel:

Hvorfor begynte du å blogge?
Eg skulle ikkje vera dårlegare enn søstra mi, og begynte å blogge eitt par måneder etter ho. I begynnelsen skreiv eg om det meste, men den hausten fant eg bokgleden igjen. Etterkvart handla bloggen meir om bøker enn noko anna, og idag er eg medlem av eit stort nettverk, og syns det er veldig kjekt. Eg har ikkje mange bokelskende venner (ingen som vil stå fram ihvertfall) og då har blogging blitt kjærkomment.

Hvilke blogger følger du?
Mange litteraturblogger, og litt anna. Har to lister på kvar sin side av innlegga.

Favorittmakepupmerke, -klesmerke og og ditt-må-ha-makeup-produkt?
Innen sminke så kjøper eg det som eg er fornøgd med, og har fleire merker stående. Innen klær så liker eg godt merket VILA, gensere frå Vero Moda er eit must, men jeans må helst være ONLY. Eg er avhengig av mascara og foundation, men det gjer meg ingenting å gå ut av huset utan sminke.

Favorittfarge?
Ingen spesiell.

Parfyme?
Eg har mange stående, men stort sett kjøper eg dei som eg liker lukta av, uavhengig av merke.

Favorittfilm?
Sweet Home Alabama, Avenging Angelo, The Last Song, Enigma, Sabrina (begge versjonene) og fleire eg ikkje kjem på i farten.

Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Eg er ikkje bereist, men USA er eit mål ein gong i livet (eller fleire!).

Still og besvar det siste spørsmålet selv: Når avbryter du bøker?
Når historien ikkje fenger, og eg må kjempa meg gjennom sidene. Når eg tenker på heilt andre ting medan eg leser. Når eg er meir opptatt av kor langt eg har komt, enn kor mykje eg har igjen. Når eg er meir opptatt av grøsseren som går på TV, enn boka (story of Friday night!).

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar