Søk i denne bloggen

søndag 21. august 2011

Selvransakelse i bøkenes verden

Hjå Caroline, Astrid Terese og Anita fant eg denne lista med spørsmål. Lenge sidan eg har svart på noko slikt, men denne hadde med bøker å gjera.

Favorittbok i barndommen?
Har alltid lest ein del, og bøker har alltid vore tilgjengelig. Hilda Stahls Elizabeth-serie er flittig lest, Anne Cath. Vestly og Astrid Lindgren.

Kva les du no?
Miguel de Cervantes Don Quijote, Cecilia Samartins Salvadoreña, Terry Pratchetts The Colour of Magic og George R.R. Martins Game of Thrones.

Dårlig bokvane?
Setter av for lite tid til lesing, og når eg først setter meg ned for å lese tenker eg på alt anna eg skulle ha gjort. Lager lange lister over bøker eg vil lese. Drar heim for mange bøker om gongen frå biblioteket.

Verste bok du har lest?
Eg har veldig lav terskel for å skumme og avslutte bøker, men ingen absolutt verste-bok.

Beste boka du har lest i år?
Elizabeth Gaskells North and South.

Favorittforfatter?
Eg trur ikkje på favorittforfattere; alle forfattere kan skrive gode og dårlige bøker, men Jo Nesbø slipper aldri ut av bokhylla.

Favorittbøker?
Harry Potter-serien, Jane Austens Persuasion, Twilight-serien.

Kan du lese på bussen?
I fem-ti minutter.

Kvar er din favorittplass å lese?
Medan eg venter - på busshaldeplassen, togstasjonen, flyplassen. Elles er det anywhere som er komfortabelt. Leser best når eg egentlig ikkje har tid.

Kva tenker du om å låne vekk bøker?
Så lenge eg får dei tilbake er det greit å låne vekk.

Lager du eselører i bøkene dine?
Absolutt, er lite flink til å finne bokmerker.

Skriver du noen gang i bøkenes marg?
Ytterst sjelden.

Kvifor eit språk foretrekker du å lese på?
Norsk heilt klart, men er blitt flinkere til å lese på engelsk.

Kva får deg til å elske ei bok?
Karakterene, forutsigbarhet, forfatteren, omslaget.

Favorittsjanger?
Ingen spesiell.

Sjanger du leser sjelden (men skulle ønske du leste mer av)?
Har lest mange klassikere dette året, men har høg terskel for å begynne på dei.

Favorittbiografi?
Alt som omhandler kongelige.

Har du noen gang lest ei selvhjelpsbok?
Niks!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar