Søk i denne bloggen

søndag 16. oktober 2011

Bok: "The Sisters Brothers"

Forfatter: Patrick deWitt
Utgitt: 2011
Format: Kindle
Forlag: Ecco

Baksidetekst: Hermann Kermit Warm is going to die. The enigmatic and powerful man known only as the Commodore has ordered it, and his henchmen, Eli and Charlie Sisters, will make sure of it. Though Eli doesn't share his brother's appetite for whiskey and killing, he's never known anything else. But their prey isn't an easy mark, and on the road from Oregon City to Warm's gold-mining claim outside Sacramento, Eli begins to question what he does for a living–and whom he does it for.

Siste bok ut i Booker's short list var finurlig, litt morsom, interessant og hadde nok blitt ein ganske ok film. Brødrene Eli og Charlie er totalt ulike i veremåte, men har ein felles plan. Handlingen begynner i Oregon City i 1851, brødrene reiser til California og ender til slutt opp på farmen til Hermann Kermit Warm. Eit par drap i ny og ne spriter opp stemninga, og brødrene ender til slutt opp heime hjå mor. Dette er ikkje min type bok, men nokre gonger er det greit å gå ut av sin eigen komfortsone og lese noko som kanskje kan bli din type bok om ein forsøker.

Booker-prisen blir utdelt førstkomande tysdag, og eg held ein knapp på Julian Barnes' The Sense of an Ending som min favoritt. Tida vil vise kven som mottar den gjeve prisen.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg tror faktisk jeg holder en liten knapp på denne, men Julian Barnes fortjener også så absolutt å vinne. Jeg heier på begge.

    SvarSlett
  2. Jeg synes dette virker som en interessant roman, og så må jeg innrømme at coveret tiltaler meg :-)

    SvarSlett