Søk i denne bloggen

mandag 14. november 2011

It's Monday! What are you reading? - nr. 69

This is a weekly meme hosted by Sheila on Bookjourney. In this meme bookbloggers get together to share what they read last week, what they are currently reading and planning to read this week. Join in!

An incredibly slow week, but in the end it got better. I hope this week will be a lot better. Have a good reading week!

Books I read last week:
- Terry Pratchett – Sourcery (5th Discworld-novel)
- Anne Holt – Det som aldri skjer (crimenovel in audio)
- Väinö Linna – Unknown Soldier
- George R.R. Martin – A Game of Thrones

Books I finished last week:
- Anne Holt – Det som aldri skjer
- Terry Pratchett - Sourcery

Books I read now:
- Ane Farsethås – Litteraturens klassikere (audio)
- Väinö Linna – Unknown Soldier
- George R.R. Martin – A Game of Thrones

Books I plan to read:
- Mohsin Hamid – The Reluctant Fundamentalist
- Terry Pratchett – Wyrd Sisters

What are you planning to read?

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg har såvidt kommet i gang med Skjebnesøstrene av Eleanor Brown og har epilogen igjen på lydboken City of Bones av Cassandra Clare. Har ellers planer om å starte på en ny lydbok og tror det blir Jane Eyre. Fallen engel av Becca Fitzpatrick har jeg også planer om å starte på denne uken.

    SvarSlett
  2. Jeg blir ferdig med Gordimers Bevareren idag, og begynner da på Linnas Ukjent soldat. Jeg skal få lest tre-fire noveller i løpet av uken, og har begynt på Harry Potter-bok nr 2 for å få en lettlest avveksling. Til helgen satser jeg på lesedugnad på skuespill. Det blir en hektisk leseuke, med andre ord:-)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett