Søk i denne bloggen

lørdag 30. juni 2012

Junistatistikk

I juni har eg ikkje lagt alle ambisjoner på båten som eg gjorde i mai, men eg hadde veldig små mål. Leselysten er på veg oppover, endelig, og det liker eg.

Bøkene

3 bøker, og godt fornøgd.

- Lev Tolstoj: Anna Karenina
- John Mullan: What Matters in Austen?
- Tamara McKinley: Siste dans for Matilda

Kjønn

2 menn og 1 kvinne, heilt greit.

Land

Australia: Tamara McKinley
Russland: Lev Tolstoj
Storbritannia: John Mullan

Kva eg ikkje har lest

Eg har lest litt for lite i Fitzgeralds The Great Gatsby, men har ein ettermiddag på meg (dugnadsjobbing i kveld), og morgondagen før eg skriv innlegget.

Mål for juni

Eg har ikkje lest bibliotekbøker, har faktisk ikkje hatt bibliotekting heime, og eg har lest ferdig Anna Karenina. The Old Curiosity Shop står på stedet hvil.

Mål for juli

Eg skal lesa mest mulig, då eg har 3 veker til med ferie. Tamara McKinley står høgast på leselista, saman med eit par korte bøker frå Classics-utfordringa. Vurderer sterkt å bytte ut Dickens-boka, men får sjå kva eg får tid til. Månaden blir ikkje lengre, sjølv om eg har ferie.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Først når eg så posten din gjekk det opp for meg at juni allerede er over :O

    SvarSlett
    Svar
    1. Den har gått fryktelig fort, så er ikkje rart at ein blir overraska;-)

      Slett
  2. Ser ut som du har hatt en flott måned og godt leselysten er på tur tilbake:) Gratulerer med gjennomført klassikeren "Anna Karenina". Flott bok:) Ønsker deg en flott lesemåned i Juli!Kos deg masse med McKinley bøkene!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg koser meg med økt leselyst! Er snart ferdig med McKinleys andre bok, så det blir omtale i neste veke:-)

      Kos deg du og!

      Slett