Søk i denne bloggen

mandag 18. mars 2013

Bok: "Beklager, jeg må være mamma"

Forfatter: Karianne Gamkinn
Utgitt: 2013
Format: Innbundet, 127 sider
Forlag: Cappelen Damm
Mål/utfordringer: Off the shelf

Eg har fulgt bloggen til Karianne Gamkinn ei god stund, men er usikker på korleis eg havna der. Likevel har eg fortsatt med lesingen av nye innlegg på bloggen hennar for ho skriver bra, treffande og aktuelt. Då Karianne slapp bomben om at ho gir ut bok fekk ho lassevis med kommentarer, og eg var ikkje sein med å bestille boka.

Eg har ikkje barn og har ingen umiddelbare planer om å skaffe meg barn, men likevel syns eg boka var interessant. Den handler ikkje bare om å vere mamma; den handler om måten å vere mamma på. Den handler om å få stygge blikk fordi ein må hente sjukt barn i barnehagen, om oppgåveskriving på nattestid, om ein lite forståelsesfull sjef, og den konstante dårlige samvittigheten overfor ein gutt på to år. Etter jobbytte vart det litt betre, men då Karianne vart gravid med barn nummer to sa ho opp jobben og starta eige firma.

Karianne Gamkinn stiller spørsmål som kva som er viktigst av barnehendene rundt halsen din eller kaffekoppen med kolleger. Ho skriver opent og ærlig om tidsklemma, barn som ikkje vil i barnehagen og konstant dårlig samvittighet, men dagene uten planer, om bussen som går utan at Karianne skal vera med den og om to gutter som får vere heime frå barnehagen om dei har veldig lyst. Boka er rørande, interessant med sine historiske øyeblikk og brutalt ærlig. Anbefales med eller uten barn.

Eg møter kvar dag barn og foreldre, og i møtet med denne boka undrer eg meg over om dei foreldra har dei same tankane som blir beskrevet her. Eg håper i det lengste at når foreldra overleverer barna sine til meg og mine kolleger så slapper dei av og kan gjera sin jobb på best mogleg måte. Eg skal ihvertfall gjera min!

XOXO

3 kommentarer:

  1. Så flott skrevet, Elida. De siste linjene dine er litt ekstra gode å lese for en som selv leverer fra seg det minste barnet i barnehagen hver dag :)

    Jeg har enda ikke kommet spesielt langt i boken, det har blitt litt for mange leseballer i lufta til at jeg virkelig har kunnet lese skikkelig i boken til Karianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Mari!

      Det med leseballer kjenner eg meg igjen i, har og det for tida:-)

      Slett
  2. Så fin anmeldelse :) Veldig bra skrevet..

    Håper å få lest denne boka i fremtiden :)

    SvarSlett