Søk i denne bloggen

søndag 12. oktober 2014

Smakebit på ein søndag - nr. 62


Flukten frå virkeligheten publiserer kvar søndag ein smakebit frå boka ho les, og inviterer andre bloggere til å bli med. Skriv eit innlegg om din smakebit, og link innlegget ditt til Maris innlegg.


Eg fortsetter min reise blant 2014-utgivelser, og i dag har valet falt på ein debutant.
Jeg tar meg til håret, men det er ikke der, det ligger igjen som et loddent marsvin i vasken hjemme.
Frå Ellisiv Stifoss-Hanssens La meg sove til dette bare er en drøm.

XOXO

18 kommentarer:

  1. Tack för smakebiten och trevlig söndag

    SvarSlett
  2. En smakebit som sier mye! Ha en fin søndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er enig i, fin søndag til deg og!

      Slett
  3. Tänk att man kan säga så mycket med en enda mening. Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  4. Oj, vilken stark mening. Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  5. Tack för smakbiten som sa så mycket. Ha en fortsatt fin söndag.

    SvarSlett
  6. Tack för smakbiten - den skapade verkligen en tydlig bild :-)

    SvarSlett
  7. Jeg liker tittelen! Og utdraget! Håper selve romanen også er god! Ønsker deg en god leseopplevelse :)

    SvarSlett
  8. Tack för smakbiten och ha en fortsatt trevlig söndagskväll.

    SvarSlett
  9. Jeg driver også med 2014-boksprenglesing for tiden.. Takk for fin smakebit.:)

    SvarSlett