Søk i denne bloggen

onsdag 15. mars 2017

Man Booker International Prize 2017 - Longlist



I pausen på jobb var eg såvidt innom Instagram og Facebook og eg visste godt at i dag var dagen for longlist, men eg visste ikkje når på dagen den kom ut. Då eg sjekka hadde den kome, og eg brukte pausen til å sjekke biblioteket for norske oversettelser (det er alltid lettare med denne prisen enn den til sommaren). Nerføre er det 13 titler fordelt på 11 land, fire utanom Europa, og 3 nordiske (blant anna Noregs Roy Jacobsen).
  • Mathias Enard (France) Compass (Fitzcarraldo Editions) Charlotte Mandell
  • Wioletta Greg (Poland) Swallowing Mercury (Portobello Books) Eliza Marciniak
  • David Grossman (Israel) A Horse Walks Into a Bar (Jonathan Cape) Jessica Cohen
  • Stefan Hertmans (Belgium) War and Turpentine (Harvill Secker) David McKay
  • Roy Jacobsen (Norway) The Unseen (Maclehose) Don Bartlett, Don Shaw
  • Ismail Kadare (Albania) The Traitor's Niche (Harvill Secker) John Hodgson
  • Jon Kalman Stefansson (Iceland) Fish Have No Feet (Maclehose) Phil Roughton
  • Yan Lianke (China) The Explosion Chronicles (Chatto & Windus) Carlos Rojas
  • Alain Mabanckou (France) Black Moses (Serpent's Tail) Helen Stevenson
  • Clemens Meyer (Germany) Bricks and Mortar (Fitzcarraldo Editions) Katy Derbyshire
  • Dorthe Nors (Denmark) Mirror, Shoulder, Signal (Pushkin Press) Misha Hoekstra
  • Amos Oz (Israel) Judas (Chatto & Windus) Nicholas de Lange
  • Samanta Schweblin (Argentina) Fever Dream (Oneworld) Megan McDowell
Eg har ikkje lest nokon av bøkene tidlegare, men det er fleire forfattere eg har høyrt namnet til tidlegare. Yan Lianke var blant anna nominert i fjor og så det er tydeleg at han blir fokusert på for tida. Eg har funnet fire i norsk oversettelse på biblioteket (Oz, Stefánsson, Hertmans og Jacobsen) og har lasta ned 6 samples til kindle. 

Min umiddelbare tanke er å lese flest mogleg og eg håper eg ikkje detter av etter to-tre stykker. Den lengste boka er uten tvil Clemens Meyer (600+ sider, men til ein meget snill pris hjå Amazon) og det er 6 stykker som er på 200+-. Det liker me når kortlista kjem allerede 20. april. Påsken dette året kan fort bli Booker-prega!

Skal dykk lese nokon av disse?

XOXO

4 kommentarer:

  1. Endelig ser det ut til at jeg får til å kommentere her, lastet ned en egen nettleser kun for deg! :-) Du er flink om du klarer alle 13 på litt over en måned, men igjen om man priorirere det så går det sikkert, kanskje med unntak av den på 600 sider, tror ikke jeg går for den på engelsk i hvert fall. Lurte på å vente på den danske kommer på norsk men kanskje jeg leser den på dansk i stedet- jeg får se. Spennende liste og flere ukjente forfattere.

    Beathe

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt, Beathe! Tviler på at det går, men ein skal aldri si aldri :-)

      Slett
  2. I går tenkte jeg at jeg ikke orket å bli med på å lese Booker, men i dag lurer jeg på om jeg ikke blir med likevel;-) Må tipse om at Stefansson sin er å få tak i som e-bok til 49 kr. Det var venteliste på den på biblioteket, så tror jeg gåår for e-bok der. Har egentlig mest lyst å lese trilogien hans Gutten, men hadde jo ikek hørt om denne her før. Har også lastet ned noen samples og skal skaffe meg noen fra biblioteket, så får vi se hvor jeg begynner. Har ingen ambisjoner om å lese mer enn en eller to frem mot kortlisten, så det blir spennende å følge deg for å få litt hjelp til å velge. Lykke til! Håper bøkene er både gode og varierte nok til at du ikke går lei.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg fikk Stefansson-boka nærmast på dagen på biblioteket, men takk for tipset!

      Det er ikkje lett å la vere, men det er sikkert smartare å velge seg ut eit par. Eg hadde igrunnen tenkt å starte med biblioteksbøkene i dag, men eg rakk ikkje innom då ettermiddagsplanane vart endra i løpet av ein halv time så det får bli i morgon. Får sjå hvilken som er billigast til kindle i dag og begynne på den ;-)

      Slett