Søk i denne bloggen

onsdag 26. juli 2017

Ventedag før Man Booker Prize 2017


Det er ganske ironisk at når det er noko du ikkje har lyst til å gjera så går tida kjempefort, men når det er noko du venter på går timane så seint som overhode mogleg? Då eg var liten gjekk timane fram mot gaveopning på julaften evig seint, i dag er det annonseringen av dette årets Man Booker Prize longlist :-)

Tidlegare i dag hamna biletet øverst i sosiale medier, og sjølv om både eg og Ann Helen syns det er eit merkeleg tidspunkt å annonsere longlist (altså kl. 01.01 norsk tid) så er det altså dette eg venter på. 

Kven kjem med på årets longlist? Hvilke kan eg pløya gjennom i Storytel? Må eg kaste vekk den boka eg held på med fordi den ikkje kom med på longlist? Spørsmåla er mange, og akkurat nå er
svara få!

Eg har så langt lest 8 bøker som er moglege kandidater, og av dei vil eg gjerne ha med Colm Tóibín, Jane Harper og Jaqueline Woodson. Av dei eg ikkje har lest, men gjerne vil lese, vil eg ha med Sebastian Barry, Ali Smith og George Saunders (sistnemnte leser eg akkurat nå og fullfører muligens i løpet av dagen). Elles er Paul Austers enorme 4 3 2 1 ein kandidat, og eg ser gjerne Arundhati Roy på lista (litt fordi eg vil lese den, men mest fordi eg allerede har kjøpt den).

Om eg sitter oppe lenge i natt, og venter på annonseringa vil vise seg. Sjølv med sommerferie har eg problem med å halde augene oppe til langt på natt :-P Eg håper mange vil vera med og lesa dette årets longlist, og på Goodreads har me eit norsk Bookerforum (ekstern lenke) for dykk som vil vera med og lesa og diskutera uten å skriva om det på blogg. Tvi, tvi!

XOXO

PS. Les gjerne og The Guardians artikkel! (ekstern lenke)

10 kommentarer:

  1. Jeg har Blinkfestivalen på programmet for dagen som skal korte ned ventetiden litt. Satser på å holde meg våken slik at jeg får det med meg fortest mulig, regner også med å gå amok inne på nettbokhandelen etterpå. Jeg kom opp i 5 bøker, men mulig jeg lytter til en bok i løpet av dagen. Jeg håper på de samme som deg, kanskje med unntak av Saunders og Auster som jeg ikke har noe forhold til. Både Barry og Smith har jeg lest bøker av før, og jeg er i ferd med å bli skikkelig fan av Ali Smith. I tillegg håper jeg på Whitehead.

    Dette blir skikkelig spennende!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg bur så nærme Blinkfestivalen at eg er lei av den før den har begynt! Masser av reklame, dei stenger av halvpartene av gatene i Sandnes, og inngangen til biblioteket er det ikkje så lett å finne i disse dager. Om eg skal vera økonomisk så skulle eg ha vore ein tur på biblioteket i Sandnes i morgon då dei har fleire engelske bøker enn mitt lokale, men eg får sjå kva eg gidder. Håpet mitt er at fleire av dei fins i Storytel :-)

      Eg er ganske sta, og har nok av TV-programmer å sjå på slik at eg held meg vaken, så det skal nok gå :-) Gler meg veldig dette året, og håper gleden er meg bi sjølv seint i natt.

      Slett
    2. Åh, da hadde sikkert til og med jeg vært lei på forhånd. Skishow på sommerføre er et "must" for meg som digger skisport på vinterstid, fra sofaen vel å merke. Tror ikke jeg skal dra på fjellet for å lage kø rundtomkring.
      Jeg gir opp Storytel igjen jeg, har funnet ut at jeg ikke orker å stresse med lydbøker, det er tydeligvis ikke formatet for meg så det er på tide å legge inn håndkle. Vet at de har ebøker også men jeg liker aller best papirbøker anyways.

      Slett
    3. Eg ser ikkje noko særleg med skisport på vinteren heller, ser heller fotballkamp :-) Det er viktig å prøve ut ting og heller finne ut at det funker eller ikkje. Eg klarer ikkje lese på iPad/telefon så ebokbib som alle bruker det har eg gitt opp.

      Slett
  2. Jeg har ikke ferie enda og har et møte i morgen tidlig. Kan med andre ord ikke avspasere og må opp tidlig i morgen. Men jeg klarer ikke å la være å holde meg våken likevel, må få med meg listen når den kommer. Kanskje jeg kan sove litt og ha på vekkerklokke. Ventetiden i kveld kommer til å bli brukt på boken jeg leser og en tur med hunden, satser på at tiden går fort. Gleder meg til omtaler og diskusjon når listen kommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg gler meg til anmeldelser og diskusjoner underveis, Ann Helen! Det er det gøyeste med å ha felles interesser innen litteraturen og eit menneske som forstår meg når eg har tenkt å lese alle :-)

      Slett
  3. Ja, enig i at tidspunktet er rart. Det har jo ikke vært sånn før? Jeg legger meg svært sjeldent senere enn 22.00, og viker nok ikke bort fra det...står dog med all sannsynlighet opp 05/06 en gang. Og da har jeg i det minste noe å glede meg til!

    Har også malt meg litt inn i et hjørne, feilberegnet hvor lang tid jeg ville bruke på å fullføre de bøkene jeg allerede holder på med - så burde egentlig lese 400s og høre 4t+ med lydbok før i morgen. Vel vel.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har som regel vore kl 12 midt på dagen britisk tid, så det å skru det 12t tilbake er noko nytt. Eg har ferie og sitter oppe så lenge augene er oppe ;-) Eg burde lese ferdig "Lincoln in the Bardo" i kveld, men nå frista det meir med CSI Miami ;-)

      Slett
  4. Ble glad da jeg så tidspunktet siden det er allerede i dag egentlig, men synes at kl ett er litt sent. Og så blir man jo litt giret og kan vel ikke bare lukke øynene rett etterpå. Men har ferie så skal ikke klage. Er ellers på hyttetur et sted uten dekning for Netcom, så må låne samboers telefon for å sjekke nett:-) satser på å dra et sted med dekning i morgen, så jeg kan surfe litt.

    Holder på med to aktuelle, Saunders og Whitehead og håper ihvertfall en av dem kommer med. Har ikke kommet veldig langt på noen av dem, men tenker at så lenge de er påbegynt er sjansen større for at de blir fullført om de kommer med eller ikke. Er fornøyd med at heg ble ferdig med Anna Karenina flr langlisten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg kjem antakelig til å sitte oppe, blogge lista, legge meg også stå opp for å lese :-) Det er absolutt større sjanse hjå meg om Saunders kjem på lista for då leser eg den ferdig i denne omgang og ikkje om tre måneder :-) Liker at du er med og vil lese!

      Slett