Søk i denne bloggen

søndag 22. juli 2018

24 in 48 Readathon (#6)

Dette innlegget blir oppdatert underveis i readathonet!

Fredag 20. juli:

Å bruke fleire av døgnets timer på å lese bok er noko eg gjer velvillig, og det er enda kjekkere å gjere det i lag med dedikerte lesere rundt om i verda. Offisiell starttid for readathonet er 12.01 AM Eastern Time som betyr 06.00 laurdag morgon (og ver grei å gi beskjed om eg har bomma totalt på rekninga mi ;-) For morgonfugler som meg så passer det supert å starte så tidleg, og det trur eg gjer sitt til at eg faktisk får lest ein heil del frå morgonen av. Det er litt vanskeleg å velge bøker akkurat nå fordi på tysdag kjem langlista til Man Booker Prize og då bruker eg som regel å kaste alt eg leser over bord og dedikere den neste månaden (og litt til) til Bookers langliste. Men eg har ein del korte bøker og nokre påbegynte bøker som kan vera aktuelle. Eg gler meg!

Laurdag 21. juli:

Kl. 08.00 - God morgon! Eg var faktisk vaken for to timar sidan, men det vart med tanken om å stå opp. Nå har eg gjort klar frokost, lagd kaffe og er klar for readathon.

Kl. 13.00 - Eg har så langt lest/høyrt ferdig to påbegynte bøker og veksla mellom Lydia Davis og Selma Lagerlöf. Akkurat nå høyrer eg Agatha Christie som eg bruker som pauselesing. Stoppeklokka er på, og holder orden på meg :-)

Kl. 17.30 - I løpet av dei siste timane har eg lest i Davis og Lagerlöf, og høyrt ein del Agatha Christie. Akkurat nå vurderer eg å gi opp Lagerlöf fordi min utgåve er på svensk og det tar for lang tid å lese, og eg syns ikkje eg får med meg historien.

Kl. 22.30 - Selma Lagerlöf er lagt vekk for når eg mimer halvparten av orda for å forstå meininga så flyter det ikkje for meg. Det går for ein periode slik som når eg les dialekt-engelsk (eg veit ikkje om det heiter det), men ikkje heile boka. Det har gått i rykk og napp heile dagen, og det einaste eg har haldt fast på er Agatha Christie på lydbok. Eg kunne faktisk ha brukt eit heilt maraton til kun å høyre Agatha Christie-bøker ;-) Det siste eg har begynt på er ei romantisk bok som alle leser i sommerferien. Alle utenom eg har eg inntrykk av, men eg vart interessert då eg tilfeldigvis plukka den med meg frå biblioteket. Den flyter ganske greit nå i kveldstimane, og kan bli lest ut med mindre eg sovner på sofaen.

Søndag 22. juli:

Kl. 08.30 - God morgon! Seint i seng, og tidleg oppe, men sove kan ein gjer ein anna gong :-) Etter førre oppdatering høyrte eg vidare på Agatha Christie, og la meg i halv-ett-tida. Nå skal eg høyre ferdig Christie, og fortsetje med Min mors skygge.

Kl. 14.30 - Det er sjeldnere og sjeldnere eg blir grepet så til dei grader av ei bok at eg omtrent gløymer tid og sted. Min mors skygge vart lånt på biblioteket for fleire veker sidan også har den bare stått i kassen som eg bruker til bibliotekbøker. Begynte så vidt på den i går, men dei siste timane har eg vore fullstendig oppslukt i ein historie om familiehemmeligheter, uekte barn og forferdelige forhold på engelske mødrehjem i 50-åra. Historien er så klart oppdikta, men det kunne ha skjedd, og for mange skjedde det sikkert.

Kl. 22.15 - I DID IT! Eg har nå lest 24 timer og er ferdig for denne gong! Det som redda meg er heilt klart Agatha Christies Poirot for kvar gong eg trengte ein pause eller mat skrudde eg på Poirot og fortsatte stoppeklokka. Han har til og med vore med på joggetur i dag :-) Med 8 timer igjen av 48t er eg superstolt over dette resultatet!

Dei siste timane har eg lest: The Regatta Mystery and Other Stories | Mennesket er en stor fasan i verden | Sad Cypress | Min mors skygge | One, Two, Buckle My Shoe |

Du kan følge mitt lesedøgn her:

XOXO

22 kommentarer:

  1. Jeg må jukse litt, så jeg begynner i kveld og holder på til søndag kveld. Skal i besøk både i morgen og på søndag, så får ikke utnyttet timene til det fulle. Men skal prøve å lese mest mulig alle dagene.

    Holder på med to eligible-bøker jeg håper på å fullføre denne helgen, samt har jeg lyst til å lese Terry Pratchett igjen og er klar med Small Gods. Hvilke bøker har du planer om?

    Neste helg har jeg derimot planer om å være helt med, da skal jeg ikke så mye annet. Og da blir det nok lesing fra langlisten. Er det klokken to natt til søndag det begynner neste helg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har nokon påbegynte bøker eg kunne fått vekk før langlista kommer; Herta Müller, Lydia Davis, Jane Harper har eg begynt på. Elles får eg sjå kva eg finner på :-)

      Etter som eg forstår er det kl 2 natt til søndag, det kan forsåvidt bli interessant ;-)

      Slett
    2. Hehe jeg ser for meg at jeg begynner om morningen og ikke midt på natten, men jeg tenker å stå opp tidlig, kanskje begynne i seks-tiden neste helg.

      Slett
    3. Det tenker eg og, det blir nok i 6-tiden neste helg og :-)

      Slett
  2. Da har jeg meldt meg på også. Det var så kjekt sist at dette vil jeg være med på. Jeg er i utgangspunktet A-menneske men med flere år med tidvis søvnmangel har dette endret seg noe. Men jeg tror det skal gå fint å stå opp litt før kl 06 i morgen tidlig. Da får jeg lest et par timer før jeg må på butikken en tur. Jeg kan ha en lydbok på øret for å lette på samvittigheten.

    Dette gir en god anledning til å få lest ferdig påbegynte bøker.

    Jeg gleder meg og det skal bli kjekt å følge deg og Ann Helen underveis også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at du blir med, eg gler meg til å lese saman med deg :-)

      Eg må nok innom butikken i løpet av lørdagen eg og, men det er "enklere" å ta ein pause i 24in48 enn 24t-maratonet ;-)

      Slett
  3. God morgen! Ferieprogrammet tillot at jeg også er med, så jeg stikker nok innom deg og sjekker hvordan du ligger an. Jeg begynte kl. 6, men har nå hatt en tur til butikken for å hamstre drikke, må til i 31 grader på balkongen.
    Lykke til med lesingen Elida!

    SvarSlett
  4. God morgen! Var våken kl 0530, men ble trøtt etter et par timer og sovnet igjen, er det mulig? Men nå er det på butikken med lydbok på øret. Lykke til med lesingen, Elida!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, lykke til med lesingen du også :-)

      Slett
  5. Hvordan går lesingen? Jeg begynte ikke før i ni-tiden, men har fått lest ferdig Warlight, samt begynt litt på Small Gods av Terry Pratchett. Nå blir det lunsj før jeg fortsetter litt til. Må gå tur med hundene før vi skal vi besøk i fire-tiden og så blir det mer lesing på kvelden.

    Skriver oppsummeringsinnlegg i morgen, men neste helg blir det timesoppdateringer slik dere gjør det i dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Må oppdatere innlegget, men har lest/høyrt ferdig to påbegynte bøker, og veksler nå mellom Davis og Lagerlöf :-)

      Slett
  6. Så på insta at du hadde den svenske utgaven av Lagerlöf, synd at det svenske språket setter en demper for deg. Jeg har ikke lest mye svensk men opplever at svensk er verre å lese en for eksempel dansk, men når det gjelder det muntlige språket er det omvendt. Jeg er ferdig med Lagerlöf og vurderer å begynne på en annen av henne,men skal prøve å få lest ferdig de andre jeg har begynt på først.

    SvarSlett
    Svar
    1. Svensk flyter ikkje for meg, eg må artikulere alle orda for å få fram meininga i dei på same måte som eg gjer når eg leser dialekt-engelsk. Og det stopper for meg. Eg har lest littegrann dansk, og hadde aldri det problemet då.

      Eg trur ikkje at historien er dårlig, men det stopper dessverre for meg, og eg vil gjerne like dette.

      Slett
  7. Godt at du avsluttet økten denne dagen med en bok som flyter godt. Lykke til med atter en fin lesedag! Jeg har en bade-date i dag, men sto tidlig opp, så jeg får lest litt før og etter :)

    SvarSlett
  8. Lykke til med lesingen i dag, Elida! :-) Neste helg lurer jeg meg på om jeg skal lese litt krim innimellom, virker som det er fint å lese ved slike maraton.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg bruker det som pauseinnslag og det er meget effektivt :-)

      Slett
  9. Jeg er imponert! Kjekt å følge dere :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Nå har eg akkurat blitt ferdig med mine 24t!!!

      Slett
  10. Helt fantastisk! Jeg ble ferdig kl 04 med mine 24 timer og nå er det natta her.

    SvarSlett