Søk i denne bloggen

søndag 15. juli 2018

The readathons are coming


Sommerferie er eit perfekt tidspunkt for lesemaraton, i alle fall på denne sida av halvkula. Lyse kvelder/netter og ferie er to meget gode kombinasjoner for å lese i x antall timer. Legg til gode bøker, kaffe i det uendelige og gode arrangører så kan det umogleg bli meir perfekt!

Først ut er maratonet #24in48 som blir arrangert neste helg, 21.-22. juli! Greia er å lese i 24 timer i løpet av 48 timer. Etter eit par runder med dette maratonet har eg betre suksess enn med 24t-maratonet ;-) Meir info HER!

Helga etter er det Dewey's 24 Hour Readaton, men med ein liten vri. Reverse Summer Readathon som betyr at det starter 8PM Friday Night (noko som for norske lesere betyr 02.00 lørdag morgon) og held på i 24 timer. Det kan bli interessant å starte klokka 2 om morgonen ;-) Meir info HER!

XOXO

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker readathons, spesielt fordi ingen av mine venner og familie leser noe særlig, så jeg synes alltid det er artig å lese sammen med andre :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Av den samme grunn gjer eg og. Mine venner og familie leser litt, men ikkje på langt nær slik som eg :-)

      Slett
  2. Jeg syntes det var veldig kjekt å være med sist og kanskje jeg hiver meg med på en av disse også, store muligheter for det. 24 in 48 visste jeg ikke om men den andre har jeg fått med meg på insta.

    SvarSlett
  3. Eg er påmeldt og klar, så du får i alle fall selskap :-)

    SvarSlett
  4. Haha reverse summer readathon er etter at langlisten har kommet. Lese halve langlisten på 24 timer? ;) Kanskje to tredjedeler hvis den består av korte bøker.

    Vi passer hund både denne helgen og de to neste, men jeg tror jeg vil prøve å bli med likevel. I hvert fall på ett av dem.

    SvarSlett
    Svar
    1. I know, så perfekt! Såg hundane på snap i dag, så herlige :-)

      Slett
    2. Fikk veldig lyst til å bli med på begge, må bare avsjekke med samboer hva han synes. 24 på 48 gir meg i hvert fall tid til å gjøre andre ting også :)

      Den store svarte bamsen er på lån mens familien er i syden, mens de to småttisene er mine.

      Slett
    3. Eg har hatt best suksess med den første, den gir deg tid både til å sove og gjere andre ting noko som fungerer godt for meg. Eg fungerer ikkje på lite søvn ;-)

      Ja, eg var klar over at dei små var dine. Eg hadde sjølv veldig lyst på dachshund då eg var yngre (lest for mykje om Mormor og de åtte ungene).

      Slett