Søk i denne bloggen

lørdag 29. desember 2018

Leserefleksjonar #41 | Lesemål 2019

Håper alle har hatt ei fin jul på sin måte, og nyter late dager i romjula. I dag har eg vore i 85-årsdag til mi kjære farmor saman med 28 andre mennesker. I kveld blir det stille og fredelig med ei bok, og eg gler meg. I går lagde eg taco til resten av familien, men dei andre dagene frå 1.-3. juledag åt eg middag heima hjå mor og far. Under middagen 3. juledag lurte mi søster på om komfyren min var ødelagt si eg ikkje åt heime. Haha, god humor!

Eg har vore fram og tilbake med lesemål for neste år, og erkjenner til slutt at sjølv om eg liker lister så er eg ein ekorn-leser. Silje forklarer dette godt i ein YouTube-video, men det betyr at ein ekorn-leser hopper frå bok til bok. Eg er kjent for å hoppe frå sjanger til sjanger og kjeder meg fort om eg bare skulle lest romaner eller bare sakprosa. Eg trivs best med ein god blanding av romaner, noveller, sakprosa, barnebøker og elles det som faller meg inn. 2018 har vore reine lystlesingsåret, men eg lurer på om lesemåla for 2018 var for strenge og derfor ikkje passa meg.

Derfor skal eg i 2019 fokusere på 1001 bøker, lese det som faller meg inn elles, sette Goodreads-målet til 200 stk, lese ut av bokhylla og fortsatt inspirere og motivere andre til å lese. Det kan vera eg endrer meining etterkvart, men akkurat nå så kjennes det bra.

XOXO

10 kommentarer:

  1. Høres ut som fine lesemål for neste år dette! Jeg har atter en gang kuttet ut Goodreads, ikke at det er noe galt med det men jeg ønsker ikke være så mange plasser. Når det gjelder lesemål er det kanskje greit å ha en viss plan eller retning men så er heller ikke ting skrevet i stein og man kan endre underveis.

    Jeg skal også prøve å lese fra det jeg har i hyllene men jeg klarer nok ikke å holde meg helt unna de nyeste bøkene selv om det skal bli langt mindre av dette til neste år.

    Ser frem til å følge deg i 2019 også og håper du klarer de målene du setter deg! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Beathe! Eg har tru på at det blir bra. Ting som ikkje er skrevet i stein fungerer best, det fungerer ikkje for meg i januar å bestemme kva eg skal lese i lesesirkelen i oktober ;-)

      Eg leser ikkje så mange nye bøker, men dei eg leser skal eg ikkje la vere med.

      Ser fram til å fylgja deg og i 2019.

      Slett
  2. Ekorn har sin måte å gjøre det på, og det funker for dem. Jeg følger med på hoppingen din, og har allerede planlagt de første månedene med 1001 lesing, så det er bare til å holde fokus :) Takk for det gamle Elida!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy! Eg har lagt oversikt over kategorier og regler i eiga fane så der kjem eg til å legge inn kven og kva.

      Takk for det gamle året, Tine!

      Slett
  3. Ser ut som vi blir en stor ekorn-familie, for der har du meg i et nøtteskall. Aller kjekkest å hoppe fra sjanger til sjanger, tjukke og tynne bøker, lesemål som er "løse i fisken", men likevel med et snev av tvang. Jeg blir med deg på 1001-sirkelen for 2019, har savnet den siden Line la opp. Skal til og med ta med meg 1001-bibelen når jeg reiser og plassere den i Canada, så kan jeg kjøpe meg den nyeste versjonen til å ha her hjemme etterpå. Lynklar for hva det nye året kan bringe på så mange vis. Takk for det gamle Elida - sees i 2019!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at du blir med på 1001-sirkelen, det gler mitt 1001-hjarte!

      Takk for det gamle, Marianne. Sees i 2019 <3

      Slett
  4. Så flotte mål du har! Jeg har som mål å lese flest mulig hyllevarmere, låne flere bøker på biblioteket og håper å lese 52 bøker før året er omme. Ønsker deg et godt nytt leseår :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Hyllevarmere er det mange av, og eg tenker at me har jo kjøpt dei for ein grunn. Me vil jo lesa dei. Godt nytt leseår, Anette!

      Slett
  5. Høres ut som fine mål og et fint utgangspunkt for lesingen i 2019! Er jo ingen "skam" å endre mening og mål underveis. Jeg lurer på om det ikke finnes litt ekorn i oss alle. Selv jeg, som aller helst liker å fullføre en bok før jeg starter på en ny, har tatt pauser i en bok for å lese i en annen nå i desember. Da har jeg fullført den boka jeg byttet til, men likevel, litt ekorntendenser er det jo, hehe.

    Gleder meg til å følge deg i 2019! Og gleder meg til å henge med på 1001-lesesirkelen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det fins nok eit lite ekorn i oss alle, nokon av oss (les: meg) har bare litt problem med å erkjenne at det er det eg er ;-) Eg har som regel tre-fire bøker gåande på ein gong, og avslutter sjelden ei før eg begynner på ei ny, men det fungerer for meg.

      Gler meg til 1001-sirkelen :-) Og til å følge deg i 2019.

      Slett