Søk i denne bloggen

søndag 20. januar 2019

Bok: "To Kill a Mockingbird" av Fred Fordham og Harper Lee

Den amerikanske forfatteren Harper Lee vart fødd i 1926 i Alabama, og skreiv romanene To Kill a Mockingbird og Go Set a Watchman. Ho levde eit stille og tilbaketrukket liv i fleire år, og døydde i 2016.

Britiske Fred Fordham (f. 1985) har studert politikk og filosofi i Sussex og malte portretter på fritida. Han har etter endt studier skreve og illustrert for ulike publikasjoner. I 2016 kom Philip Pullmans første grafiske roman ut, med Fordhams illustrasjoner.

 Dei fleste kjenner historien i romanen To Kill a Mockingbird, og det er ein av mine favorittbøker. Det begynner å bli ei stund sidan eg las den, men det var igrunnen bare positivt. Eg skal ikkje bruke tid på handlingen i denne anmeldelsen, du kan heller lese anmeldelsen min frå 2013.

I går kveld las eg dei siste 50 sidene, og då siste side var vendt var eg forelska. Er det mogleg å forelske seg i ei bok? Det trur eg så absolutt. Nyforelska i historien om Scout og hodestups forelska i illustrasjonane til Fred Fordham. Sidene veksler mellom 8-10 ruter og 1 rute, det er sterke bilete og ømme bilete, alle sitata eg elsker er med så klart og eg finner ikkje ord for kor nydelig dette er. Eg har lånt den på biblioteket og det var ein rein tilfeldighet som kun biblioteka klarer. Eg scrolla gjennom katalogen over nye bøker, og denne dukka opp. Bestilt straks, og nå må eg bestille den i bokhandelen. Fred Fordham har gjort ære på Harper Lee og romanen med denne grafiske romanen, og som han skriver i takke-talen: "And of course to Harper Lee, for everything."

Varmt anbefalt både til dei som har lest romanen tidlegare, og til nye lesere.

| Utgitt: 2018 | Format: Innbundet, 273 sider | Forlag: William Heinemann, London | 

XOXO

PS. Dette er min første grafiske roman, har du forslag til andre eg burde lese?

8 kommentarer:

  1. Så spennende, jeg elsket romanen, så å få lese en illustrert bok med de beste sitatene må jo være gull verdt. Har blitt hekta på biblioteket igjen, med ny app så jeg slipper å holde styr på bibliotekkortet, går det som en lek. Takk for supert lesetips!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er alltid hekta på biblioteket så at andre og blir det liker eg! Eg leser dog ikkje på bibliotek-app, det får eg ikkje til :-/

      Ha ein fin søndagskveld :-)

      Slett
  2. Dette er en av mine favoritt bøker .Har ikke lest denne utgaven, det må jeg få gjort en gang :-)

    SvarSlett
  3. Interessant. Jeg likte godt Mockingbird, men har ikke helt fått taket på grafiske romaner. Fikk dog med meg Sabrina (bookerbok) fra treffet (Marianne), men har ennå ikke fått meg til å lese. Til tross for at jeg bare har hørt ros og jubel. Sikkert bare en vane sak.
    Noterer meg Harper. Om jeg ikke leser selv, høres den ut som ei perfekt gavebok.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har heller ikkje taket på grafiske romaner, men prøver stadig. Eg husker godt Sabrina :-)

      Slett
  4. Den om Anne Frank. Hugsar ikkje namnet.

    SvarSlett