Søk i denne bloggen

lørdag 17. august 2019

Booker-longlist: "The Wall" av John Lanchester

Den britiske forfatteren John Lanchester (f. 1962) er fødd i Tyskland, men har studert og bur nå i London. Han har skrevet både romaner og sakprosa tidlegare, og skriver jevnlig for The New Yorker. Med dystopi-romanen The Wall har Lanchester debutert i Booker-samanheng.

I romanen The Wall treffer me Joseph Kavanagh som nyleg har begynt som beskytter av the Wall. Utenfor denne veggen er dei desperate sjelene, kalt The Others, som prøver å kome vekk frå sjøen og inn på land. Etterkvart blir Kavanagh romantisk involvert med ein anna beskytter, og dei to kjem vekk frå veggen då the Others angriper veggen. Ute på opent hav finner Kavanagh og hans venninne husly, men kan dei stole på eremitten som bur her, og stole på kvarandre?

Det er eit par veker sidan eg høyrte ferdig denne, og derfor er handlingen litt borte for meg. I øyeblikket eg høyrte denne syns eg den var bra til dystopi å være, og handlingen var grei å følge. Eg leser svært lite dystopier, men eg syns The Wall bidrar til den debatten som er i verda i dag med flyktninger som ikkje får kome inn i land som til dømes Italia sjøvegen. I dag husker eg svært lite av romanen, og det er ikkje eit godt teikn syns eg. Innleseren syns eg var bra, og det bidrog til ein god lytteopplevelse.

XOXO

| Utgitt: 2019 | Format: Lydbok lest av Will Poulter, 6t43min31sek | Forlag: Faber & Faber (papir), Whole Story Audiobooks (lyd) |

4 kommentarer:

  1. Ble ferdig med denne for et par dager siden og likte den godt. Opplevde den som noe treg helt til å begynne med men så skjedde det mye siste halvdel. Har heller ikke lest så veldig mange dystopier og i likhet med deg syntes jeg den passet godt inn i debatten om flyktninger. Kanskje det er derfor den fikk plass på listen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig med deg! Skjedde lite i begynnelsen og mykje på slutten. Mogleg den fekk plass fordi den passer i flyktning-debatten.

      Slett
  2. Kjøpte denne nylig, men har ikke startet å lese. Ingen godt tegn at handlingen er blitt borte for deg, men dystopier liker jeg så det blir artig å se hva jeg synes :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er ikkje glad i dystopier, og hadde nok ikkje prioritert denne hadde det ikkje vore for Booker-prisen. Lykke til med di lesing av denne :-)

      Slett