Søk i denne bloggen

torsdag 26. mars 2020

Bok: "Sinne" av Ann Helen Kolås Ingebrigtsen

Reklame // Mottatt leseeksemplar

Den norske forfattaren Ann Helen Kolås Ingebrigtsen (f. 1980) er norsklærar på dagtid og forfattar om kvelden. Sinne er debutromanen hennar.

Det er ikkje så lett å vera 15 år gamle Synne. ADHD, nye elevar i klassen, rådgiver som vil ho skal begynne med medisiner igjen, skilsmisse er grunnsteinane i Synnes liv om dagen. Når det bobler og koker inni ho er det ikkje så lett å la det vere på innsida. Synne er redd for å bli ho med ADHD, redd for at det blir slik det var på barneskulen. Den nye guten er i tillegg så fin. Det er ikkje lett når alle disse kjenslene truer med å koke over.

Eg innrømmer med ein gong at eg kjenner forfattaren, eg las manuset første gong i september og har mottatt boka frå forlaget. Likevel håper eg du leser vidare. Sinne er eit meget godt stykke arbeid, og ei ungdomsbok som all ungdom bør lese. Den beskriver eit tema som ikkje er godt nok belyst i ungdomsbokverda - jenter med ADHD. Vennskap og uvennskap blant jenter har eg lest om sidan eg var ungdom sjølv, forelskelse i 15-årsalderen er skrevet opp og ned i mente, men Synne med ADHD er heilt nytt. Eit anna tema i boka er skilsmisse. Korleis takle skilsmisse, steforeldre, heil-, halv- og stesøsken i skjønn forening. Er eigentleg foreldrene dine glad i deg og vil deg det beste når dei flytter ut frå din heim? Når både forfattaren og hovudpersonen i tillegg elsker Harry Potter og det er referanser til serien gjennom boka er eg solgt.

Eg håper du leser boka, og tipser om den til alle ungdommer du kjenner. Og eg håper dette ikkje er det siste me høyrer og leser frå denne forfattarkanten. Anbefales!

XOXO

| Utgitt: 2020 | Format: Innbundet, 203 sider | Forlag: Samlaget | 

10 kommentarer:

  1. De vet ikke hva de går glipp av den lesende massen som ikke leser ungdomsbøker, for det er så mye bra. Veldig kjekt å lese din omtale av Sinne, jeg har veldig lyst til å lese den :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg leser faktisk ikkje så mange ungdomsbøker eg heller, men har opna augene littegrann i det siste for den magien som fins der ute.

      Slett
  2. Jeg fikk denne tilsendt samme dag som deg så jeg på insta (jeg er så utrolig dårlig på insta for tiden, kred til dere som er aktiv der) har ikke fått lest den ennå men tipper det blir ganske snart. Leser litt ungdomsbøker så jeg ser virkelig frem til å lese denne.
    Nå blir det en liten innsats på booker frem til 2 april.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for insta-kommentar! Eg digger den plattformen så for meg er det enkelt å vera der. Har du lest mange Booker-bøker? Eg har dotte litt av som vanleg, men ser fram til kortlista. Syns det er vanskelig å velge på langlista for juryen har alltid heilt andre kriterier til ei bok enn det eg har.

      Slett
    2. Bare hyggelig! :-) Jeg har hatt litt SoMe-pause hvor jeg bare er kjapt innom for å titte litt hos noen og ut igjen, postet lite selv. Har ikke lest en booker ennå, begynte på Tyll siden jeg hadde den liggende sammen med Jon Fosse sin bok. Jeg har kjøpt The memory police og Serotonin, og begynner vel på en av de i kveld. Håper jeg får lest 2-3 stykker innen kortlisten kommer for da blir det vel stopp for de jeg har liggende om de ikke kommer videre. Litt rart med det, da blir det liksom ikke så om å gjøre å lese de sånn umiddelbart.
      Kentuki(Little eyes) venter jeg på fra forlaget.

      Slett
    3. Eg har lest Tyll (lånte den på biblioteket før det stengte) og Faces on the Tip of My Tongue (kindle). Har begynt på Serotonin (kjøpt nylig) og Septologien (lånt på biblioteket).

      Det er rart med det, dei påbegynte bøkene som ikkje hamner på kortlista blir plutselig lagt tilbake i den evigvoksende tbr-bunken.

      Slett
  3. Tusen hjarteleg takk, gode Elida! Så glad for at du liker boka. <3

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg til å lese boka en dag. Må vente til biblioteket åpner, da jeg ikke kjøper bøker lenger. Jeg syns også det er fint å lese ungdomsbøker innimellom, finner mange perler der.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har opna augene litt for ungdomsbøker i det siste og det er ekstra kjekt når det er kjentfolk som skriver :-) Håper du får lest Sinne ein dag - den er god.

      Slett