Søk i denne bloggen

lørdag 1. august 2020

Lesesirkel 1001 bøker | Forfattar frå Asia


Det er 1. august, og tid for årets syvende kategori i lesesirkelen. Kategorien i august er Forfattar frå Asia, og det er ein del å velge i. Årstall, kjønn og sidetal betyr ingenting så lenge opphavskontinent er riktig.

Eg vil i år som i fjor sjekke i det stille om boka du har valgt er på den offisielle lista, og mi liste er finsjekket og oppdatert så bruk gjerne den. Eg håper dykk set pris på at eg sjekker boka/bøkene dine, og eg ser og det er liv i emneknaggen #elidas1001lesesirkel på Instagram.

Eg set stor pris på eit vink om du har lest i dei ulike kategoriane for sjølv om eg er (i mine auge) ekstremt god til å sjekke ulike sosiale medier så er det ikkje alt eg får med meg. Spør og grav om du lurer på noko. Alle som leser noterer eg i fanen over her, og premiering blir det garantert! God lesnad!

XOXO

12 kommentarer:

  1. Eg har lese ferdig alle dei andre månadane (straks ferdig med Fanny Hill no). Du kan notere Balansekunst på meg i august. Du overtalte meg i går kveld. :)

    SvarSlett
  2. Jeg leste Mandarinene i juli (så ikke lenken) https://tinesundal.blogspot.com/2020/07/mandarinene-av-simone-de-beauvoir.html
    Sliter litt med å finne asiaten for august, siden boken jeg har på planen ikke finnes på biblioteket. Setter meg ned med det etterpå :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tine! Eg har sett at du har lest boka, og er så glad for at du minner meg om at du har skrevet om den. Lykke til i jakten på asiatisk forfatter :-)

      Slett
    2. Er så vant med at du følger oss tett opp, så klart jeg sier fra :) Nå har mitt valg for august falt på Tapets barn av indiske Kiran Desai. Boken er bestilt på biblioteket, skal bli kjekt å gå bort og hente en av dagene, for etter BookBites kom, har jeg lest masse på iPad :)

      Slett
    3. Så jillt! Ukjent bok og forfatter, ser fram til dine meininger om den :-) Eg leser ikkje på skjerm, det liker eg ikkje. Høyrer desto meir lydbok.

      Slett
  3. Har Trekkoppfuglen av Murakami liggende, innkjøpt for formålet. Håper å komme i gang med den snart:)

    SvarSlett
  4. Jeg skulle lese The Tale of Genji, men da den kom viste det seg at den var skrekkelig tykk! Den skal leses, men jeg klarer ikke å bli ferdig med den denne måneden :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går fint. Du leser i ditt tempo så ser eg når du blir ferdig :-)

      Slett
  5. Hei! Her kommer en liten oppdatering fra meg. Jeg husker ikke helt sist jeg oppdaterte, så kan hende jeg gjentar meg selv noe. Siden sist har jeg lest:
    - Mars-kategorien: Jane Austen - Mansfield Park
    - Mai-kategorien: Eliza Haywood - Love in Excess (1719) (Byttet ut Fanny Burney med denne)
    - November-kategorien: David Malouf - Remembering Babylon

    Nå må jeg snart ta fatt på juliboka, tror jeg.

    SvarSlett
  6. Du kan føre opp Tatt av vinden på meg i desember. Er halvvegs allereie. Kjem ikkje heilt inn i Balansekunst, så mogleg eg må finne ei ny Asia-bok. Men skal prøve ein gong til før eg gir meg.

    SvarSlett