Søk i denne bloggen

tirsdag 15. september 2020

The 2020 Booker Prize - Shortlist

 6 bøker har fått plass på årets kortliste:

* The New Wilderness by Diane Cook (US)
* This Mournable Body by Tsitsi Dangarembga (Zimbabwe)
* Burnt Sugar by Avni Doshi (US)  
* The Shadow King by Maaza Mengiste (Ethiopia-US)
* Real Life by Brandon Taylor (US)  
* Shuggie Bain by Douglas Stuart (Scotland-US)

Det eg er mest sjokkert over er at Hilary Mantel er ikkje med vidare til kortlista. Det trenger ikkje bety at boka er dårleg, men den passer ikkje for meg med tanke på tema, og passa tydeligvis ikkje for juryen. Eg har så langt høyrt bøkene til Tsitsi Dangarembga og Douglas Stuart. Dessverre falt eg ikkje for dei, og husker nesten ingenting i dag. Diane Cook og Maaza Mengiste har eg i Storytel-appen, medan Avni Doshi og Brandon Taylor får eg i Audible-appen. Eg har lyst til å høyre dei resterende fire før vinnaren blir annonsert 17. november.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg sitter ennå i Mantel-sjokk. Hun fikk jo prisen for de to foregående, så da synes kanskje juryen at det holder, selv om boka kvalitetsmessig burde være på kortlisten? Blæh! Ok, nok nå ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mogleg juryen syns det haldt nå, men samstundes er det jo ny jury kvar gong. Det er ikkje gitt at den juryen som er nå har lest dei to foregående. Men dette blir bare spekulasjoner.

      Slett