Søk i denne bloggen

mandag 1. februar 2021

Lesesirkel 1001 bøker | Forfattar frå Afrika


Det er 1. februar, og tid for årets andre kategori i lesesirkelen. Kategorien i februar er Forfattar frå Afrika, og her er det kun krav til at forfatteren må vera frå kontinentet Afrika. Eg har allerede lest Chimamanda Ngozi Adichies En halv gul sol og er dermed i rute.

Eg vil i år som i fjor sjekke i det stille om boka du har valgt er på den offisielle lista, og mi liste er finsjekket og oppdatert så bruk gjerne den. Eg håper dykk set pris på at eg sjekker boka/bøkene dine, og eg ser og det er liv i emneknaggen #elidas1001lesesirkel på Instagram. I begynnelsen av oktober laga eg ei gruppe på Goodreads for lettare å få beskjed om kva den enkelte har lest i sirkelen. Bruker du Goodreads, men er ikkje medlem av gruppa og har lyst til det så gi beskjed så kan det ordnes!

Eg set stor pris på eit vink om du har lest i dei ulike kategoriane for sjølv om eg er (i mine auge) ekstremt god til å sjekke ulike sosiale medier så er det ikkje alt eg får med meg. Spør og grav om du lurer på noko, og premiering blir det garantert! God lesnad!

XOXO

12 kommentarer:

  1. Vi har lest samme forfatter men ikke samme bok, hun imponerer den godeste Adichie :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg lytter til Americanah, litt av og på innimellom. Fant ikkje tonen med En halv gul sol, men mogleg Americanah er annleis.

      Slett
  2. Jeg satser også på Adichie denne måned, som planlagt. (for andre eller tredje året på rad, men nu skal det bli!) . Americanah!

    SvarSlett
    Svar
    1. Adichie er ein bra forfatter, men som ein anna instagrammer sa så krever dei fleste afrikanske forfattere litt av leseren. Det ser eg på som ein positiv ting for mange bøker kjem veldig lett på meg.

      Slett
    2. Jeg synes ikke "En halv gul sol" var noe krevende. For meg ble det nesten en pageturner. Så hvorfor jeg ikke har lest Amerikanah enda, er rart.. men det er vel noe med timing, så mange bøker man har å lese, og hva som passer der og da..Hun Nadime Gordimer, Julis folk(?) derimot, den 1001-boka jeg leste i Lines sirkel, var mer krevende å komme gjennom. Mulig det har med stilen hennes å gjøre. Ellers har jeg ikke lest så mange afrikanske forfattere.. Skjønt flere av disse jo også amerikanske eller europeiske..født her, bodd der..

      Slett
    3. Smak og behag tenker eg og har med saken å gjera. "Julis folk" las eg i fjor, og den gjekk eg radig gjennom.

      Slett
    4. Hei. Jeg legger inn innlegg for mars her jeg. Kvinnelig forfatter. Leste Ali Smits Vinter: https://artemisiasverden.blogspot.com/2021/02/vinter-av-ali-smith-1001-bok.html#more

      Slett
  3. Jeg skal lese noe heeelt ukjent, nemlig Nervous Conditions av Tsitsi Dangarembga fra Zimbabwe. Ingen peiling overhode på hva jeg går til. Gøy!

    SvarSlett
    Svar
    1. Spennande! Har lest ei meget god bok frå Zimbabwe (mogleg du og har lest den), NoViolet Bulawayos We Need New Names (Booker-bok), så mogleg det er noko i vatnet hjå forfatterne frå Zimbabwe.

      Slett
    2. Ikke lest boka We Need New Names. Ja du skal se det er vannet ;) Igang med boka nå. Fikk den levert i posten idag fra BookDepository. Lovende!

      Slett
  4. Det blir Langsom mann av J.M. Coetzee på meg. Jeg har lest hans Vanære for noen år siden og likte den veldig godt. Så jeg håper denne skal være like bra :-)

    SvarSlett