Søk i denne bloggen

torsdag 9. juni 2022

3 x Penguin Little Black Classics | Songling, Swift og kinesiske dikt


#7 Wailing Ghosts er ei samling fortellinger frå det klassiske Kina. På baksiden står det at det er makabre spøkelsesfortellinger med monstre og magiske triks. Mitt harehjarte burde ha hoppa for kvar side, men dessverre er det lite i denne samlingen som er særleg skremmande.

#8 A Modest Proposal er meget god politisk satire frå irske Jonathan Swift. Essayet vart publisert anonymt i 1729, og er med sine synspunkter aktuell den dag i dag.

#9 Three Tang Dynasty Poets er ei samling dikt frå Kina av poetene Wang Wei (c.699-c.761), Li Po (701-762) og Tu Fu (712-770). Med andre ord er disse diktene meget gamle, men dei er så flotte. Eg leser i utgangspunktet lite dikt, men dette var ein høydare så langt i den svarte boksen.

 

Status etter ni stykker: Det går oppover, og eg ser fram til nye små klassikere!

XOXO

| Forfattere: Pu Songling, Jonathan Swift, Wang Wei, Li Po og Tu Fu | Utgitt: 1740, 1729, 761 | Format: Heftet, ca 50 sider | Forlag: Penguin Classics |

2 kommentarer:

  1. Jeg digger politisk satire, og etter å ha lest tilintetgjøre, hvor jeg håpet på akkurat det, så er jeg klar for mer påfyll. Takk for tips og riktig god helg Elida!

    SvarSlett
  2. Hei! et lite vink om at juniboka er lest i 1001 bøker. Det ble Orlando av V. Woolf. https://kleppanrova.blogspot.com/2022/06/orlando-av-virginia-woolf-juniboka-i.html

    SvarSlett