Søk i denne bloggen

søndag 27. juni 2010

Bok: "Minner"

Eg sko egentlig lesa Sophie Kinsella, men eg måtte bare fortsetja med Baxter-familien når eg hadde ei bok til heima:p Nå skal eg lesa Kinsella, men eg må nok ha tak i fleire bøker om The Baxter's før neste veka er omme:)

Handling i "Minner": Den andre boka i Forsoningsserien til Karen Kingsbury handler først og fremst om nr. 3 i søskenflokken, opprørske Ashley. Ho reiste til Paris, og kom heim aleina, gravid og med ein heil del ting i bagasjen som ho ikkje har til hensikt å dela med nokon. Landon Burke har vore forelska i Ashley si tidenes morgen (literally) og det blir han som får vita kva som skjedde i Paris. Til slutt klarer Ashley å opna hjertet sitt for kjærligheten og for sønnen Cole. 11. september spele ei stor rolle i denne boka; nr. 5 i flokken, Luke, tar steget vekk frå barnetroen, medan andre finner den igjen. Samtidig får me høyra vidare om Kari og livet hennar med den vesle dottera, og kva skjer med Ryan Taylor?

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar